Blog de primar bucurestean

Senzational! Bomba de presa tip Chiliman scris la data de 17 Iulie 2007

Ii salut pe aceasta cale pe cei doi baieti din Opelul Vectra bleumarin, care m-au urmarit luni seara, cu o perseverenta pentru care merita un premiu sa macar o prima, pe drumul dintre Primarie si domiciliu. Imi cer scuze ca nu i-am interpelat cu apelative precum "pasarica", sau "nesimititi", dar inca studiez si exersez aceasta materie. Imi cer scuze, de asemenea, pentru inconvenientele pe care le-am pricinuit sesizand Politia Comunitara care, in conformitate cu normele legale, i-a legitimat.
Pe surse, pot sa dau informatia ca amicii mei din Vectra sunt de profesie... (Am cautat in nomenclator si nu am gasit profesiunea de "paparazzo" pe nicaieri, astfel incat intentionez sa sesisez aceasta impardonabila scapare a legiuitorului, la Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse). Aceleasi surse pretind ca perseverentii presteaza servicii de specialitate la un cotidian central care, astazi, publica urmatoarea informatie: http://www.atac-online.ro/social_20/videanu-rezolva-scandalul-bordei_12182.
Le urez mult succes si ii rog sa-mi trimita prin posta, la domiciliul pe care acum mi-l cunosc, un exemplar din numarul de ziar in care va aparea investigatia-bomba, cu titlul: "Senzational! Chiliman si sotia au devalizat Piata Matache de 2 kg de rosii, contra cost".
comenteaza

Comentarii

Anonymous a scris la 20/8/2007 21:53:0
Mi-a venit o idee!, zice un vizitztor

Buna idee. Poate facem o petitie online. Propun sa punem si un cos de gunoi linga ...

Ce-ar fi sa stingem semnaturi sa-i facem primarului Chiliman o statuie in Parcul Bordei!
Ar putea fi una ecvestra, de genul:"Chiliman Viteazu' calare pe Breazu"! sau mai bine una asemanatoarea cu cea a lui Bratianu, in fotoliu. Primarului Chiliman ar trebiu sa-i punem si un birou pe care sa poata depozita teancul de semnaturi "pt parcul Bordei" si unde sa poata semna autorizatiile de constructie, altele decit cea pentru parcul Bordei.
daniel a scris la 20/7/2007 18:47:0
Va multumesc pentru raspuns, domnule primar.
Am inteles. Din pacate, dezamagirea ramane cu privire la compatriotii mei.
Andrei Chiliman a scris la 20/7/2007 17:51:0
Tot pentru daniel

Nu, legea nu s-a schimbat. Imi asum riscul de a fi tarait prin tribunale refuzand sa semnez autorizatia. Voi cauta toate toate chichitele legale pentru a nu o semna. Stiti de ce? Tocmai pentru ca am fost legal-formalist in cazul Cathedral Plaza, si am gresit. Am semnat autorizatia chiar daca eram ferm convins ca, din punct de vedere urbanistic si estetic, cladirea Millenium nu are ce sa caute langa Catedrala Sf. Iosif. Ei bine, nu vreau sa repet o asemenea greseala si sa girez cu semnatura mea porcarii de acest tip.
In legatura cu Parcul Kiseleff, aveti dreptate, s-au pierdut cativa copaci in procesul de reamenajare. Dar, asa cum spuneam in conferinta de presa de joi, ii vom recupera la toamna, cand vrem sa speculam fiecare petic de teren aflat in administrarea noastra, pentru a planta copaci.
Andrei Chiliman a scris la 20/7/2007 17:32:0
Pentru daniel

Va raspund franc, in doua etape, asa cum mi-ati scris si dumneavoastra:
Nu cred m-ati auzit pe mine declarand ca s-au strans 30.000 de semnaturi, pentru simplul motiv ca nu am declarat asa ceva. Istoria este aceasta: o persoana ultra-entuziasta din primarie a furnizat aceasta informatie unui jurnalist, care a publicat-o fara sa ma intrebe si pe mine, pentru confirmare. Stiu ce-mi veti spune. Trebuia sa dau declaratie publica de infirmare. N-am facut-o. De ce? Din teama de a nu dauna campaniei. Dumneavoastra, in locul meu, ati fi facut-o? Altfel, da. Aveti dreptate. Am suferit la capitolul voluntari. Pe langa numarul mic pe care am reusit sa-l strangem noi si Eco-Civica, a intervenit si problema caniculei. Din acest motiv, am si decis sa oprim campania acum. Sa stiti ca nu avem nevoie de 100.000 de semnaturi. Sigur, ar fi fost ideal sa le avem, dar aici nu este vorba despre o initiativa legislativa, ci de o petitie adresata unor institutii ale statului. A fost/este o campanie pe care am decis-o rapid si am dus-o cu mijloace restranse (nu atat cele financiare, pe partea asta ne-am descurcat, cat cele umane si de logistica). Stiam ca o sa fie geu sa adunam un numar apreciabil de semnaturi cu oamenii pe care ii avem la dispozitie, tocmai de aceea am si recurs la petitia online. Cu sau fara informatia aceea inexacta, eu sunt mandru de ceea ce a iesit. De reactia cetatenilor si de faptul ca dl. Videanu se gandeste, pe unde o fi dansul acum, la combinatii si permutari pentru a lasa Bordeiul asa cum este.
Anonymous a scris la 20/7/2007 16:56:0
Ionut Draghici
Aoleuuuu , domnu' primar ce ne facem? o gramada de afirmatii lasate fara raspuns. Nu se poate sa nu le combateti deloc. Mai ales pe cele care sunt mai la obiect. Va rog sa lamuriti problema Bordei ca ne facem de ras. Merci!
Anonymous a scris la 20/7/2007 13:58:0
Roxana I
:)))))))))
Cred ca ar fi un grup statuar "COOL" asa cum isi dorea fata domnului primar.
Anonymous a scris la 20/7/2007 9:26:0
Mi-a venit o idee!
Ce-ar fi sa stingem semnaturi sa-i facem primarului Chiliman o statuie in Parcul Bordei!
Ar putea fi una ecvestra, de genul:"Chiliman Viteazu' calare pe Breazu"! sau mai bine una asemanatoarea cu cea a lui Bratianu, in fotoliu. Primarului Chiliman ar trebiu sa-i punem si un birou pe care sa poata depozita teancul de semnaturi "pt parcul Bordei" si unde sa poata semna autorizatiile de constructie, altele decit cea pentru parcul Bordei.

Cred ca nu ar drept fata de ceilalti tovarasi de lupta : Vanghelie si Marius Marinescu. Asa ca se poate face un grup statuar : de exemplu Chiliman si Vanghelie tinindu-se de mina asa cum se tin de mina barbatul si femeia filmelor "Mosfilm". Marius Marinescu s-a cam retras, sau poate e in concediu. Totusi s-ar putea face o statuie in care Marius Marinescu, fiind mai solid, sa-l tina pe un brat pe Chiliman si pe celalalt pe Vanghelie.

Un alt grup statuar ar putea fi cam asa : Chiliman imbracat precum Tarzan, scotind un urlet de victorie. La picioarele sale sa fie dl. Costanda strapuns de acul lui Chiliman, sau Chiliman tinind, victorios, piciorul pe grumazul lui Costatnda.Costanda ar putea fi facut cu trup de sarpe( ca sa i se vada viclenia) numai capul sa fie normal.

Doamne! ce frumos ar fi in parc! S-ar putea face si amulete cu grupula statuar ales, s-ar scoate bani, bani cu care guvernul liberal ar putea plati pensiile....

Cu timpul parcul Bordei s-ar putea numi parcul Chiliman!

"stimabilul" domn
Daniel a scris la 20/7/2007 0:57:0
Am uitat ceva:
Acum declarati ca nu veti semna autorizatia de construire a locuintelor din Parcul Bordei. Laudabil. Dar acum ceva vreme, in timpul scandalului cu Cathedral Plaza ne spuneati ca dumneavoastra sunteti obligat sa semnati autorizatiile de constructie, chiar daca nu sunteti de acord cu ce se construieste (acesta, ne spuneati, era motivul pentru care blocul de langa catedrala a primit unda verde - eternul verde, doar in scris, nu si in oras). Poate ati fost obligat sa semnati si pentru blocul de langa Filantropia, mai inalt decat cel al BRD, intr-o zona in care, cu siguranta, PUG-ul original nu permitea constructia unor cladiri atat de inalte (si hidoase).
Nu mai tin minte, pentru blocul Vodafone din Piata Charles De Gaulle tot dumneavoastra ati semnat (obligat)?
S-a schimbat legea, intre timp, si in acest sens? Acum aveti voie sa refuzati autorizatii de constructie?
E bine de stiut, nu de alta...

Inca un lucru. S-a reamenajat Parcul Kiseleff. Un exemplu pentru restul parcurilor din Bucuresti. Felicitari! Problema este ca s-au taiat enorm de multi copaci (verzi!)in procesul de amenajare. Pot sa inteleg: nu corespundeau planului. Dar nu pot fi plantati altii in multele spatii care au ramas libere? Nu de alta, dar daca inainte nu puteai vedea dintr-un capat in altul al parcului, acum se vede tot. Poate sa arate ca un parc englezesc si cu mai multi copaci. Pentru binele nostru, al catorva.
Daniel a scris la 20/7/2007 0:38:0
Stimate domnule Chiliman,

Am mai scris comentarii pe acest blog. Am crezut in campania pentru Bordei si "v-am aparat" cat am putut pe blog. Insa acum nu mai inteleg nimic. Ma simt inselat.
Dupa doua zile de la inceperea campaniei ati anuntat ca ati strans peste 30.000 de semnaturi. Dupa alte doua zile, tot atatea semnaturi (deci ramasesera cele stranse in primele doua zile, teoretic). Acum declarati ca aveti 17.000, ceea ce de altfel nici nu e de mirare...
Ati amplasat bannere peste tot, ati tiparit fluruasi. Desigur, campanie de informare bine pusa la punct. Dar lipsea esentialul: oamenii care se stranga semnaturi. Marturisesc ca am vazut cativa tineri, dar mult prea putini pentru a strange cele 100.000 de semnaturi. Atunci, efortul lor si al celor putini care se opreau in caldura din oras la ce bun?
Daca nu mobilizati si oamenii ca sa ne dati macar senzatia ca intr-adevar conteaza semnatura fiecaruia, n-are niciun rost. Poate ca majoritatea oamenilor care treceau indiferenti pe langa cei care strangeau semnaturi era justificata: "De ce sa ma obosesc? Ei tot fac ce vor!" (mentalitate tipic romaneasca, din pacate)
Sa murim in poluarea din Bucuresti (pe care o putem vedea venind din provincie spre oras foarte usor)... Asta meritam. Si asta se va intampla (vedeti si cazul Parcului Tineretului).
Sunt tanar. Ii consideram nebuni si tradatori, intr-un fel, pe cei care vroiau sa plece in strainatate. Acum ii inteleg (nu din cauza dumneavoastra, ci a mentalitatii hidosite de comunism a romanilor). Abia astept sa pot pleca, desi ceva parca ma tine pentru ca trebuie sa ajut la schimbarea noastra, a romanilor "ospitalieri". Dar suntem putini ca sa reusim. Mult prea putini...
Anonymous a scris la 19/7/2007 21:35:0
Chiar asa, ce pleasca ar fi sa te atace cineva, sa devii victima!

E extraordinar cum, seara fiind, purtator de ochelari fiind, 60 de ani avind, ti-ai dat seama ca esti urmarit de doi tineri cu o masina Vectra! Repet cu mirare, seara fiind, ai vazut si culoarea masinii : bleumarin!(greu de distins culoarea bleumarin seara, dar nu si pentru primarul Chiliman!) SENZATIONAL ce de calitati !!!
Unde ai invatat tehnica "filajului"?

"stimabilul" domn
Anonymous a scris la 19/7/2007 15:9:0
Stai linistit! Nu te cred ca te-a urmarit cineva! Cine sa te bage in seama! Te dai mai important decit esti.
Anonymous a scris la 18/7/2007 12:10:0
Nu cred ca puteti sa creati bombe de presa. Luati exemplu de la primarul general care a plecat in Alpi pe aceasta canicula.
Anonymous a scris la 18/7/2007 9:11:0
Shcolarizatu'

Da, sunt uluit de aceasta uniune de interese "Alianta VERDE-FRATIA ECOLOGISMULUI, Fratia primarilor". Luati o mostra de raspunsuri, daca nu cool , cu siguranta TAFF.

MARIAN VANGHELIE: 'Mie nu-mi dă nimeni sfaturi'


Vrea să-i excludă din partid pe Victor Ponta şi Vasile Dâncu, nu se lasă sfătuit de nimeni, deşi uneori mai respectă deciziile luate de conducerea PSD, vrea o funcţie mai importantă decât cea de primar al Sectorului 5, deşi nu recunoaşte. În două cuvinte, Marian Vanghelie.


● Jurnalul Naţional: Vă întreb mai întâi de politică, v-aţi calmat, aşa cum v-a cerut Mircea Geoană?
Marian Vanghelie: Nu m-am calmat şi nici n-am fost nervos, ce voi avea de spus voi spune în Comitetul Executiv Central al PSD. Trebuie să luăm o hotărâre fie bună, fie rea.

●Veţi propune din nou eliminarea lui Victor Ponta şi Vasile Dâncu?

Voi susţine oficial eliminarea lor.

● E vreo răfuială personală?

Nu, e vorba de principii. Îi respect din punct de vedere profesional. Cred că politic s-a greşit cum s-a mers. Asta nu înseamnă că nu pot să spun ce gândesc. Nu înseamnă că sunt un scandalagiu. Pentru cine nu ştie, Marian Vanghelie este preşedintele celei mai mari organizaţii PSD din ţară şi e o problemă delicată ca organizaţia mea să aibe un punct de vedere, şi preşedintele să aibe curajul să-l spună.

Decizie

●V-au deranjat ironiile lui Victor Ponta şi Vasile Dâncu?
E un punct de vedere, să vedem cât poate ţine şi ironizarea, nu ne poate ţine nici de foame, nici de sete.

● Îi consideraţi mai apropiaţi de Traian Băsescu decât de Mircea Geoană?

Cred că s-a greşit politic.

●Dar e nevoie de o curăţenie în PSD?

E o nevoie de o decizie. Trebuie să se schimbe partidul în ochii electoratului.

● Cine va învinge până la urmă ţigănia sau social-democraţia?

Poate că nu sunt atât de fin analist cum s-a spus şi cred că nu mă pot pronunţa.
'

● Dacă nu se va ţine cont de ceea ce aţi propus?

Nu ţin neapărat să se ia o decizie în forma pe care o propun eu.

● Parcă făceaţi până acum jocurile-n partid.

În calitate de preşedinte de Bucureşti aveam calitatea şi politică, şi morală să-mi asum răspunderea pentru acest lucru şi nici nu vreau să mă cert cu nimeni.

●Preşedintele Geoană vă mai dă sfaturi?

Mie nu-mi dă nimeni sfaturi, pe cuvânt de onoare, iau decizii împreună cu cei din conducerea organizaţiei Bucureşti, n-am eu nevoie de sfaturi. Nu mă consult cu cineva când iau o hotărâre.

●Ce negociază PSD cu PNL?

Se discută pe anumite legi, cum ar fi cea a pensiilor, pentru a nu ajunge la moţiune de cenzură, în caz contrar cei de la PNL vor avea o problemă cu PSD.

●Mai sunt posibile alegerile anticipate?

E posibil orice. Dacă vom simţi că lucrurile nu merg bine din punct de vedere guvernamental, vom depune moţiune.

●În scandalul Ponta – Dâncu, v-a reproşat cineva ceva din partid?

Nu mi-a reproşat, am avut discuţii. Sunt curios ce vor spune oficial la momentul potrivit. Eu n-am ambiţii. E vorba de atitudine, de modul în care s-au dus lucrurile la un moment dat şi cred că zăpăcim populaţia, electoratul PSD, că nu mai înţelege exact. Am simţit că nu vorbim toţi aceeaşi limbă.

●Pe 27 iunie, când se va lua decizia de care-mi spuneţi, în ce limbă se va vorbi?

Nu ştiu, dar trebuie luate decizii.

●Ponta vă recomanda să mai mergeţi pe străzile din sector pentru că e mizerie, cam avea dreptate.

Mă ocup de toate problemele administrative.

●Dar la capitolul curăţenie staţi foarte prost.

Suma pe care o dau pe curăţenie este de zece ori mai mică decât celelalte sectoare, în loc de 25 de milioane de euro facem cu două milioane şi jumătate, şi cu diferenţa de bani am demarat alte proiecte. Este vorba de dotarea cu utilaje, vom reuşi în toamnă, vom face o achiziţie. Cu banii pe care i-am strâns în şapte ani am făcut şcoli, străzi.

●Şi economate, la ce v-au folosit, că acum sunt goale?!

Cu acele magazine care s-au făcut în jurul pieţelor s-a reuşit să se modernizeze toate pieţele.

●Aţi cheltuit cam mult, zeci de milioane de euro.

Există un comerţ civilizat în pieţe. E coadă încă la economate. Vom mai deschide încă unul, în Piaţa Ferentari. Dacă mâine le-aş scoate la vânzare, aş lua de trei ori mai mult decât am băgat.

●Mai întâi cosmetizaţi cartierul Ferentari, şi apoi, piaţa.

Toată lumea se plânge că nu vin ţăranii în piaţă, ţăranii se plâng că li se fură noaptea alimentele.

●În fiecare piaţă e câte o mafie, mi-e greu să cred că în Ferentari vând ţăranii.

Nu, ţărani în ghilimele, dar şi ei se plâng că marfa lor e luată cu japca. Vom pune pază.

●Da, schimbaţi puţin regulile, şpaga va fi luată de cei de la pază.

În momentul în care nu se va mai lua în România şpagă, bănuiesc că nici în Piaţa Ferentari nu se va mai lua, ca să vă liniştesc.

●Dar în zonele Rahova, Zăbrauţi ce faceţi?

Am opt pachete pentru licitaţie numai pe infrastructură, apă – canal – asfalt. Acum se lucrează în toată zona Ghencea şi până la sfârşitul mandatului voi rezolva problema canalizării şi a asfaltării în sector.

●Câţi bani aţi luat până acum de la bănci?

Am luat 5.000 de miliarde şi mai depunem documentaţii pentru încă 3-4.000 de miliarde.

●I-aţi băgat în sapă de lemn pe locuitorii Sectorului 5.

Banii sunt pentru infrastructură.

●Dar n-aveaţi bani, chiar Primăria Capitalei v-a suplimentat bugetul.

M-am întâlnit de câteva ori cu domnul Videanu şi n-am reuşit să luăm nici o hotărâre sau, de fapt, am reuşit să ne vrăjim unul pe altul, dar nimic concret. El a spus că-mi va da 250 de milioane de euro. Banii au fost daţi printr-o hotărâre de consiliu încâlcită şi nu ştie cum mi v-a da.

●Spaţiile verzi, locurile de parcare, vă preocupă lucruri de genul ăsta?

S-au finalizat trei licitaţii pentru locurile de parcare. Scoatem şi un număr de parcări, parter plus patru, cinci etaje între blocuri. Vor fi făcute din bugetul local al primăriei.


Fără emoţii

●Este la modă acum privatizarea unor servicii care aparţin de primării, veţi respecta reţeta?

Nu am în plan să-mi fac o firmă în domeniu sau de a-mi pune un prieten să se ocupe şi de parcuri şi de parcări şi de locuri de joacă, cum se întâmplă în Sectorului 3. Dacă aş avea în plan aşa ceva, mi-aş face o firmă Prigoană & Vanghelie.

● Dar şi la Sectorul 5 se poate spune de tandemul Vanghelie&Mirea (şeful ADP).

ADP nu am invetat-o eu, este a statului, şi toate deciziile pe care le iau nu sunt luate de un Gică SRL.

● Pentru ce funcţie candidaţi la anul?

Acum sunt primarul Sectorului 5.

● Un al treilea mandat vi se pare acum o funcţie mică?

Sunt momente când mă gândesc că aş dori să candidez la Primăria Capitalei. De 17 ani au fost numai primari de dreapta şi n-au făcut nimic.

● Dar aţi mai candidat.

Da, dar într-o perioadă grea când partidul n-avea pe cine să pună şi m-au rugat pe mine.

●Acum într-adevăr este o perioadă bună a partidului.

Nu, dar atunci era foarte grea.

●Nu prea mai sunteţi iubit în sector, oamenii când au o problemă îl strigă pe Becali.

Asta e o chestie. Dacă vreţi, haideţi să râdem. Eu n-am o problemă în sector, dacă mâine sunt alegeri, eu câştig din primul tur.

●Mai sunteţi verificat de DNA?

Cred că sunt verificat în fiecare zi, mă urmăresc de dimineaţă până seara. Le urez succes.

●Nu v-au prins cu nimic?

Momentan sunt aici cu dvs. Am câştigat toate procesele, cu toate instituţiile care m-au controlat.

●Aţi terminat facultatea?

Nu ştiu dacă este atât de important, oamenii s-au obişnuit cu mine, aşa că sunt o pată de culoare. Dar am să vă informez prima pe Dvs., când o s-o termin.
Anonymous a scris la 18/7/2007 8:46:0
Roxana I
Faceti ce faceti si tot la Bordei ne trimiteti. Chiar ne indicati o stire suspect de pozitiv scrisa pentru o publicatie ca Atac.
Dupa cum citim in presa de azi, tot nu se rezolva problema, premierul vrea depoul. Fara sa faca vreun comentariu cu privire la cazul Constanda.
Recitind schimbul de mesaje cu dvs. am constatat ca, pe parcurs, a ramas ca ultim argument cruciada impotriva "complicitatii smecheresti intre autoritati si persoane private".
Sunt convinsa ca presedintele PNL are o alta reprezentare asupra interactiunii dintre institutii si mediul de afaceri. Fiindca din aceasta zona vine in administratie. Sper CA Tariceanu sa va lumineze cat de curand. Altminteri o sa fiti senzational prin ALMANAHE , CARE NU ESTE reviste de scandal. Pe bune !
Jockeru a scris la 17/7/2007 21:52:0
Pacat nene Chilimane. Puteai si mata sa le zici ceva de dulce. Ca o merita nu de alta, nesimtitii. Bine le face Basescu! In rest tine-o tot asa. E bine ca asfaltezi, dar nu e bine ca ne omori acuma pe caldura asta. La doua strazi de mine toarna astia bitum (stau pe Ceasului)si cred ca-s vreo 60 de grade la umbra din cauza asta.De la mine ai un vot. Daca ai avea mai mult sange in instalatie ai avea doua ;).
Anonymous a scris la 17/7/2007 21:30:0
Anonima venetiana


Acum, fie vorba intre noi, puteati sa-i urmati sfatul fiicei si sa faceti si dvs ceva mai cool, asa...
Chiar nu v-a trecut nimic prin cap? V-ati lasat urmarit fara nicio finalitate? Nu v-ati intalnit cu niciun smecher? Nu aveti nicio amanta secreta? Nu aveti niciun viciu, hobby mai ciudat? Hmm, parca nu ati fi politician. Cu un blog nu se face primavara. Ati putea de exemplu sa fiti primul primar..jucator. Nu va pot spune ce sa jucati, dar sa jucati ceva, chiar si tontoroiul daca altceva nu va convine. Sau sotronul? Pe bune, fiica are dreptate. Ascultati-o asa cum si presedintele isi asculta fetele care poarta tricou cu "Tata e cool". Noi o sa va intelegem.

Primarul va intreaba

Care este cea mai bună soluție pentru rezolvarea problemei câinilor fără stăpân?

Voteaza arhiva sondaje
rss

Sarbatori cu bine!

scris la data de 22/12/2011
Sfânta Sărbătoare a Crăciunului să vă găsească sănătoşi şi bucuroşi alături de cei dragi! Vă doresc un An Nou...
continuare6 comentarii

Restul e tacere

scris la data de 25/10/2011
Văzând momentul de astăzi, din Parlament, am convingerea că tatăl meu nu a suferit degeaba în pușcăriile com...
continuare1 comentarii

Intalnire cu prietenii care reprezinta liberalismul in online

scris la data de 23/9/2011
Am avut ieri seară, la Cafeneaua Liberală Brătianu, o nouă întâlnire cu membrii de vază ai Clubului Bloggeri...
continuare14 comentarii

PNL Bucuresti sustine candidatura lui Sorin Oprescu la Primaria Capitalei

scris la data de 19/9/2011
Filiala Bucureşti a Partidului Naţional Liberal salută desemnarea lui Sorin Oprescu drept candidat al Uniunii Social-Lib...
continuare1 comentarii

Cainele, cel mai bun agent electoral al omului (politic)?!

scris la data de 14/6/2011
M-a surprins numărul mare de comentarii de la postarea „Câinele, cel mai bun duşman al omului". Scriam ...
continuare59 comentarii

Categorii

arata

Arhiva

arata

Despre mine

Andrei Chiliman
Bucuresti, Romania M-am nascut si am crescut in Bucuresti. Din 29 decembrie 1989 am devenit liberal. Si am ramas. Am o sotie. Plus o fata si un baiat. Si toti iubim Bucurestiul.
mai mult
ps1

Blogroll

Chiliman '08'

Cautare