Blog de primar bucurestean

Ep.5. Lege şi Ordine. Poliţia Comunitară. scris la data de 24 Martie 2008

La capitolul "Lege şi Ordine" am înfiinţat Poliţia Locală care în acest moment răspunde 24 de ore din 24 la nr unic 9540 şi acţionează pe toată raza sectorului 1. Începem în câteva săptămâni să montăm şi camere de supraveghere conectate la dispeceratul nostru de intervenţie rapidă.

Anul trecut când a fost criza Salvărilor am hotărât să rezolvăm noi acestă problemă pentru cetăţenii noştri şi am achiziţionat două salvari SMURD complet echipate, inclusiv pentru descarcerări (deja sunt funcţionale şi operează) şi 4 salvări pentru intervenţii medicale care vor deveni operabile de la 1 aprilie ca anexă la Centru Medical Social Caraiman.

Tot anul acesta vor fi livrate (au fost comandate de anul trecut dar livrarea se face în câteva luni) două maşini de pompieri ultramoderne şi cu capacitate de intervenţie la mare înălţime. Sper să aibă cât mai puţini dintre cetăţenii Sectorului 1 nevoie de salvări sau maşini de pompieri, dar în cazuri extreme... ele există şi vă stau la dispoziţie.
comenteaza

Comentarii

ghesor a scris la 22/6/2009 0:37:51
Domnule Primar,

Reluăm o plângere mai veche pentru a vă atrage atenţia asupra unui fapt care aduce un mare disconfort în viata noastra.
Pe Calea Victoriei vis-a-vis de Biblioteca Academiei şi pe colţul cu strada Nicolae Iorga exista un parc. Noi, locuitorii din acesta zonă am fost foarte fericiţi în ultimii ani văzând cum este amenajat acest parc, chiar a fost pusă statuia lui Nichita Stănescu. În partea din spate a parcului, aflată sub ferestrele noastre a fost amenajat un parc pentru copii. In urmă cu aproximativ un an s-a renunţat la acest spaţiu care a fost asfaltat transformându-l într-un teren de baschet. Spaţiul pentru copii a rămas foarte mic. Pe acest teren se joacă din zori şi până a doua zi în zori se joacă fotbal. A devenit imposibil să deschidem fereastra fără să auzim răcnete şi diverse înjurături care mai de care mai mizerabile, repetate de nenumărate ori pe minut. Au renunţat şi părinţii să mai vină cu copii mici ca să se joace aici. Nu trebuie să vă mai explicăm de ce ... Iar datorită instalaţiei de nocturnă montate pe acest teren, cu becuri foarte puternice care ne bat în ferestre după ora 10 seara (fie vară, fie iarnă) amatori nocturni vin să joace fotbal şi să răcnească aceleaşi înjurături şi pe timpul nopţii, până spre 2-3 noaptea. Nu s-a montat nici măcar o plăcuţă care să avertizeze respectarea liniştii publice conform legii.
Nu ştim ce firmă administrează acest parc, poate nu suntem chiar foarte mulţi cei care locuim la câţiva metri de acest teren, dar totuşi suntem locuitori ai sectorului 1 de care vă ocupaţi dumneavoastră. Să înţelegem că ar trebui să ne mutăm din locuinţele noastre în scurt timp?
Vă reamintim că de când s-a amenajat acest teren de baschet-fotbal la câţiva metri de ferestrele noastre am atras atenţia primăriei prin diverse reclamaţii atât noi cât şi alti vecini deranjaţi de instalaţia de nocturnă şi de răcnetele jucătorilor. Nis-a răspuns că urmează să se găsească o soluţie pentru întreruprea instalaţiei de nocturnă separate de iluminatul cea de iluminare a parcului, ni s-a spus că a fost transmisă poliţiei reclamaţiile noastre, ş.a.m.d. De la aceste răspunsuri au trecut cam doi ani. Nu s-a întâmplat nimic…Poliţia nu face nici o vizită la acest teren decât “invitată” de noi, iar de becurile puternice ale nocturnei şi de zgomotele puternice ne ferim cum putem, că în baza primăriei…
Oare pentru ce motiv s-a renunţat la unul dintre puţinele spaţii de joacă pentru copii din acestă zonă (unde s-au jucat şi copii noştri când era chiar mai puţin amenajat) pentru a fi tranformat într-un „maidan” ceva mai performant pentru golanii zonei. Aceştia chiar sunt „invitaţi” de instalaţia de nocturnă ce funcţionează toată noaptea să organizeze meciuri fără nici o restricţie. Primăria chiar îşi permite să cheltuie atât de mulţi bani pentru o instalaţie de nocturnă care să funcţioneze toată noaptea? Vă invităm să constataţi chiar dumneavoastră făcând o vizită între ora 5 dimineaţa şi 2 noaptea (a zilei următoare) cum evoluează lucrurile în acest parc. După cum constataţi chiar această scrisoare vă este adresată la o oră târzie. Motivul este tocmai cel expus mai sus...

Sperăm să avem înţelegerea dumneavoastră în acestă problemă.
Vă mulţumim!
ODA CETATEANULUI.... a scris la 31/5/2009 23:39:16
Din un total de 100% personal angajat in D.G.P.C.-S1 in momentul de fata,75% sunt la birouri in diverse ,,activitati productive",si restul de 25% in munca de teren specifica ordinii publice.Daca mai punem la socoteala faptul ca din cei 25 % multi au devenit consilieri si inspectori, locuri pe care este o mare batalie(cu 2000-3000 euro) si care fac tot munca de birou,rezulta de ce sunt atat de putini agenti pe cele 12 sectii de politie comunitara,in teren si bineinteles in slujba cetateanului
Anonymous a scris la 10/5/2009 2:21:0
Eu Lucrez la 099/7 ... si e Bine, doar ca nu imi place cravata.. e stupida cu PC-u ala pe ea...
"Personal Computer - Instalator"

Nu va mai plangeti, unii au salarii mai mari ca sa poti sa aspiri la o avansare, sa te motiveze ... cum ar fi Femeia de servici care are 1800 lei salariu pt 2 ore pe zi iar tu ai 1400 cu toate orele suplimentare, e... acu zimi mie unu care nu si-ar dorii sa fie avansat ca femeie de servici :D

Dar fiti egoisti nu va mai ganditi la altii...
Anonymous a scris la 1/2/2009 14:5:0
Domnule Primar,au fost blocate angajarile si inca sefii cei mari isi aduc rudele?
Anonymous a scris la 6/1/2009 19:56:0
Domnule Chiliman Andrei..stiati ca la Politia Comunitara Sector 1 conducerea superioara elibereaza pe banda rulanta NOTE INTERNE care contravin prevederilor CODULUI MUNCII al functionarului public? Ca de exemplu: un functionar public primeste ore suplimentare ( 64 h) odata la 3 luni iar legea prevede 32 h suplimentare pe luna...a nu se depasi acest barem, de ce se acorda intr-o luna banii pe ore unui efectiv de maxim 30% din angajatii unui serviciu odata la 3 luni logic 3 luni= 90% din efectiv...cei 10 la suta ce se intampla cu ei? Stiati ca o femeie de serviciu primeste 32 ore suplimentare luna de luna + sporurile de antena si cel de conditii grele? Oare o femeie de srviciu s-au o secretara care face decat cafea, stiu ce inseamna sa stai in teren 8- 10- 12 ore pe zi indiferent de conditiile meteo...va spun eu ca nu stiu!!!! Stiati ca un agent nu primeste ore suplimentare daca in acea luna se afla in concediu de odihna? Dar un agent poate avea 10 zile de concediu asta insemnand 2 saptamani: ex. 01- 14.. iar restu 16 zile ramase din luna pot lucra 2 sambete si 2 duminici asta insemnand 32 de ore suplimentare... de ce nu suntem platiti? Stiati ca la unele servicii Sefii de Serviciu nu pun la dispozitie decat un autoturism din dotare celalalt tinandu-l pentru rezolvarea problemelor personale? iar agentii se deplaseaza si fac schimbarea pe jos in teren? Dumneavoastra stiti ca in cadrul directiei exista agenti care nu vin la serviciu la program sau chiar deloc deoarece cineva bine pus SUS ii tine in brate? iar la sefii de serviciu le este frica sa le spuna ceva!!!! Toate acestea se vad si sunt reale.
De ce agentii sunt nevoiti sa treaca unele bareme sportive pe care abia le ating anumiti sportivi de performanta, si sunt nevoiti sa se transforme intr-un sac de box viu sau uman la antrenamente doar ca profesorul sa arate ca este karatist de profesie si puternic? De ce nu ati pus asemenea bareme la angajare ca proba eliminatorie? Atunci aveati doar luptatori si fiare nu oameni. Ne antrenati pentru a prinde leoparzi in Sectorul 1 sau pantere negre? Oamenii strazii oricum nu pot fugi pentru ca sunt drogati. Daca nu am fost sportivi de performanta n-o sa scoateti din noi acum!
Cum credeti ca putem fii condusi de anumiti sefi care au o facultate de turism sau finante bancii sau agricultura, facultati ce nu au nici o legatura cu administratia publica si cu munca pe care o prestam zi de zi? Nu avem ce invata de la acesti oameni ba chiar ei invata de la noi...
De ce unii agenti sunt obligati sa conduca autoturismele institutiei cand acestia au obtinut permisul in viata civila si nu pe banii institutiei iar unii care au obtinut permisul pe banii institutiei nu sunt pusi sa conduca deoarece este secretara....atunci de ce a fost nominalizata pentru acest lucru cand nu foloseste institutiei? Cum pot fii fortati unii agenti sa faca scoala de soferi din banii institutiei chiar daca acestii nu au sofatul in sange sau nu sunt capabili sa conduca fiind si amenintati ca sunt dati afara daca refuza....? Puneti soferi care au luat permisul de buna voie pe banii institutiei sa conduca si nu fortati pe cei care au obtinut permisul in viata civila. Ne bucuram pentru ordonanta de guvern in privinta acestor pensionari, fosile care castigau 10000 lei pe luna + pensie fara sa faca nici un efort fizic sau mental. Asteptam cu mare drag momentul cand acestia vor parasi institutia si vor lasa loc unor oameni tineri si competenti, cu o alta mentalitate, apti de munca si mai destepti.
Anonymous a scris la 30/11/2008 16:55:0
La Multi Ani,Domnule Primar de sfantul Andrei,Va doresc multa sanatate si implinirea tuturor dorintelor.Sarbatori Fericite impreuna cu familia.O administatie buna se face impreuna cu cetatenii.
Anonymous a scris la 23/10/2008 10:51:0
DOMNULE CHILIMAN chiar nu aveti timp sa va ocupati de curatenie in POLITIA COMUNITARA?Sincer va aduc la cunostinta ca vor pleca toti agentii valorosi din POLITIA COMUNITARA.Am cateva intrebari pt dumneavoastra de ce toti sefii au nevoie de secretare care doar raspund la telefon si fac cafele acestea fiind angajate pe post de agenti comunitari si care iau sporuri sau consilieri,inspectori pe post de secretare.Deci ce sa intelegem noi agentii ca ele stau la birou facand doar cafele si raspunzand la tel in timp ce agentii obisnuiti isi risca viata in teren?Deranjant e faptul ca aceste secretare au si ore suplimentare dar stiti adevarul ele nu muncesc sambata si duminica sunt libere,dar odata la 3 luni au ore suplimentare.Si ma intreb pt ce sunt ele mai competente ca un agent care-si risca viata pe teren?De ce iau sporuri de conditii grele si spor de periculozitate?Ce fac asa interesant aceste doamne?Nu e normal domnule CHILIMAN acest lucru.Am o parere foarte buna despre dumneavoastra chiar va rog sa reglementati acest lucru este pacat ca cei care muncesc cu adevarat sa sufere aceasta umilinta.Mai am o rugaminte la dumeavoastra se intampla un fapt ciudat oamenii care sunt angajati ca personal contractual au prime si salarii substantial mai mari decat agentii,nu inteleg acest lucru pentru ca personalul contractual da cu matura sau conduce o masina nu poarta pistol ,nu are de intocmit acte,procese verbale,nu are de facut bareme,nu poarta statie si nici uniforma.Ce sa mai zic cand colegii care sunt angajati contractual si sincer nu cred ca au terminat liceul si au diploma de bacalaureat ca atfel erau angajati agenti sau e o smecherie aici.Colegii care sunt angajati ca personal contractual se mai falesc si cu salariile lor in fata noastra si va intreb pt ce iau acesti oameni atatia bani pentru stat.Da cred ca e mare inginerie sa dai cu matura sau sa conduci masina nu da la fel cu aceea de a fi secretara sau sotie de sef serviciu din POLITIA COMUNITARA si sa lucrezi unde tot la POLITIA COMUNITARA.Astept parerile dumeavoastra despre problemele expuse!
Anonymous a scris la 16/10/2008 18:2:0
DOMNULE PRIMAR tot respectul pt ca mi-ati publicat comentariul,nu credeam ca mi-l veti publica.Am o intrebare de adresat domnului anonim care se referea la politistii grasi si femeile sclifosite.Daca l-ati cunoaste pe DOMNUL TUDORICA nu ati mai vorbi asa dar pacat ca dansul s-a retras de la conducerea directiei.Un singur lucru va intreb domnule veti muschi sau intelegenta?Ce ati alege un politist intelegent sau unul plin de muschi,eu cred ca ar trebui sa fiti informat ca nici un telefon de sesizare,nici o speta nu e ingnorata de agentii POLITIEI COMUNITARE SECTOR1.Sincer sportul e necesar dar sa nu uitam ca agentii intocmesc acte oficiale iar eu cred ca dumneavoastra cu tot respectul nu stiti ce inseamna falsul si uzul de fals.Agentii muncesc si ar trebui sa o recunoasteti drept dovada sta faptul ca sectorul unu e fruntas in topul curateniei in BUCURESTI.Mie sincer nu mi se pare relevant ca dupa 30 de zile de munca si ma refer si la zilele de samabata si duminica poate si 35 de zile de munca sa merg sa dau probe sportive tinand cont de faptul ca nu am putut sa ma antrenez.Sincer ati rezista la programul asta infernal,sa va ocupati de problema oamenilor fara adapost si nu cred ca ati stat macar o oara langa un om fara adapost,nu aveti idee cum miros.Stiti cum e sa fii trimis sa rezolvi o problema si nu exista incadrare juridica pentru contraventia aceea?Nu stiu unde lucrati sau ce studii aveti dar sincer nu ganditi corect.Va adresez o intrebare credeti ca un om pensionar,fost militian care a fost pensionat datorita faptului ca a imbatranit cum poate trece probele fizice si baremele astea speciale pt sportivi?
Anonymous a scris la 15/10/2008 19:33:0
Domnule Primar al sectorului 1,am toat respectul pentru dumneavoastra si proiectele pe care le-ati inceput,ca acesti locuitori ai sectorului 1,sa traiasca intr-un sector civilizat.Dar,am un nepot care este incadrat la Directia GENERALA de Politie Comunitara Sector 1 si vrea sa-si de-a demisia,deoarece acesti sefi pensionari care au si salarii de mii de lei +pensii de mii de lei,in asa zisa lor experienta habar na-u deloc ce sa faca.Stiu doar sa stea birouri,sa ameninte agentii ca le i-a din bani,ca-i da afara,ca asa vor ei,aplicand ce au invatat pe timpul comunistilor,securistilor.Acesti sefi nu stiu ca cu oameni trebuie sa si comunici,sa le explici,sa-i inveti ceva bun din experienta ta.Majoritatea agentilor aprecieaza acest lucrusi jos palaria pentru acei oameni care stiu ce sa faca.Qare exzista conflict de interese, s-au incompatibilitate conform legii,cand un agent ia peste o mie de lei noi iar acesti pensionari i-au mii de lei pe luna,salarii+pensie si nu fac nimic concret.Daca acesti pensionari tineri care au iesit din Politie,Armata,l-a cererea lor,unde au primit si salarii compesatorii,'"De ce"?nu s-au angajat in sectorul privat. Deoarece toti se cunosc intre ei.Va aduc la cunostinta aceste fapte si poate in viitorul indepartat se va intampla ceva.Va doresc realizarea tuturor proiectelor,si "La Multi Ani"
Anonymous a scris la 10/10/2008 7:41:0
DA DE SERVICIUL FLAGRANT NU ZICE NIMENI NIMIC??? VAD CA NU PREA STITI CINE DUCE GREUL ACESTEI INSTITUTII.
AVOCAT ( PE CIVIL ) a scris la 6/10/2008 17:34:0
D-na Alina Vizantin are un vocabular foarte des intalnit de functionarii publici in teren,si cuvinte ca robotel,militian,salariat mediocru,e,t.c, sunt folosite in general de contravenientii care folosesc tot felul de pretexte sa induca in eroare ,,bratul legii"" in scopul evitarii tragerii la raspundere.Daca cititi cu atentie si aici citez contravenienta,,Consider ca mai degraba as putea dovedii ca sunt propietara"" si apoi ,,in cazul in care as fi"",pai ce facem d-na aici ne jucam ,sunteti sau nu propietara ori chiriasul imobilui.Daca detineti acte doveditoare ca nu sunteti propieter sau chirias ,amenda o poate anula doar instanta de judecata(Judecatoria Sectorului1)nu o alta autoritate.Personal va spun ca este o greseala ceea ce faceti,trebuie sa depuneti contestatie impotriva procesului verbal de constatare si sanctionare contraventionala,in termen de 15 zile de la data primirii copiei procesului verbal,si la termenul de judecata sa prezentati documentele care sa dovedeasca ca nu sunteti proprietar sau chirias.In caz contrar sfatuiesc agentul care a intocmit respectivul proces, sa faca demersuri catre organele competente in vedere depunerii unei plangeri pentru calomnie,si sa solicite daune morale comparativ cu prejudiciul de imagine adus agentului de politie.Daca agentul in cauza nu a fost militian si nici un salariat mediocru,poate d-na Alina Vizantin sa mai repare aceste acuze posibil gratuite care sunt expuse pe acest blog?.Sfatuiesc agentul de politie sa nu lase asa lucrurile daca contravenienta nu poate dovedii ca nu are legatura cu respectivul imobil,avand in vedere cuvintele urate adresate acestuia,unde o sa ajungem in aceste conditii.Sunt impartial si sper ca cel care minte aici si este vinovat sa traga o concluzie pentru viitor.
Anonymous a scris la 4/10/2008 13:30:0
Dl.Primar......sunt agent in cadrul DGPC.S1...si doresc sa reclam faptul ca exista un asa zis sef de birou ...Cherea Cornel...un pshiholog inchipuit ...care inafara ca face comertz in cadrul institutziei cu diverse produse aduse de fisu de prin germania...kafea .fistic, ciocolata si alte zahareturi,mai nou scoate si o brosurica chipurile ''Ghidul Politistului Comunitar" plina de greseli ,de legi abrogate si anacronica....dupa mintea acestui pensionar...Romania inca se chinuie sa intre in UE,dupa cum reiese din fitzuica respectiva....nu stiu de ce conducerea nu face nimic in privinta aceasta ,de ce il lasa in continuare sa vanda produse cu banii la salariu ,prin mana sa dreapta numita Maria Buduna..procesul asta de vanzare cu amanuntul persista de ani de zile .....se pare ca si dupa schimbarea regimului "'Tudorica ""actuala conducere ""Mihail""nu are nimic de comentat..........Domnule primar este pacat ca pshihologi tineri nu pot intra in institutie din cauza elefantilor care nu se mai dau plecatzi....cata nesimtire poate zace in unii care au deciziile de pensionare in buzunar si stau pe banii contribuabililor.....stiti foarte bine ca se platesc taxe pt ei...ca pt. orice angajat...in loc sa fie angajati pe un contract de colaborare ....daca sunt cu adevarati valorosi....au venit toti trogloditii pensionari din politie, aviatie si alte arme care nu mai sunt, nu mai exista o scara a valorilor...directorii sunt totii sariti de 60 de ani ,cu nepoti cu greutati si ce este cel mai grav ..mentalitatea....sunt ramasi la nivelul anilor '90...cand erau tineriii in floarea varstei....cu exceptia directorilor de la inspectii...D.P.C-ul nu se poate mandrii cu asa ceva....incerc sa trag un smnal de alarma ....poate trasati cateva dispozitii sa curatati directia de batraneii astia docili fara vlaga....numiti Directori tineri care sa reprezinte interesele comunitatii ...sa ne mandrim si noi cu ei...sa putem vb aceeasi limba ...calculatoare ,internet.....
va multumesc
vioricavizantin a scris la 1/10/2008 11:7:0
IN ATENTIA D-LUI PRIMAR al sectorului 1 si IN ATENTIA SEFULUI sectiei de Politie Comunitara sector 1
Ma numesc Vizantin Alina si in perioada 2000-2004 am inchiriat spatiul din str.Popisteanu nr.8(Ciuperca)sector 1,de la Abatorul Glincarn.In data de 8 septembrie 2008 am primit un telefon de la o cunostinta care ne-a anuntat ca s-a surpat un zid parte din spatiul pe care eu il inchiriasem si pe care nu il mai foloseam de 4 ani.Imediat s-a deplasat acolo sotul meu pentru ca cei din
zona ne cunosteau pe noi si nu stiau care este adevaratul proprietar.Acolo se afla si un politist pe nume Mocanu Ciprian Viorel,caruia ,desi i s-a explicat ca nu noi suntem proprietarii si nu mai folosim spatiul acela de 4 ani,dar,ca nici nu stim cine e proprietarul deoarece abatorul a fost lichidat,negasind alt vinovat ne-a amendat pe noi in lipsa,gasind un martor de prin Buftea!?Acum am primit amenda acasa si o angajata de la dvs ne-a spus ca nu se poate face nimic daca nu vom dovedi ca nu NOI suntem proprietarii??!As vrea sa ne sfatuiti dvs.(pentru ca nu avem nici timp nici bani sa ne angajam un avocat)cum am putea dovedi acest lucru.Eu consider ca mai degraba as putea dovedi ca SUNT proprietara(in cazul in care as fi);si daca nu sunt proprietara,si daca nu mai am contract de inchiriere din 2004 cu nimeni pe acel spatiu,si daca nu l-am mai folosit de 4 ani,de ce trebuie sa platesc eu amenda?
Dupa cateva zile,in jurul datei de 11 septembrie 2008 ,am fost cautata de un domn pe nume NELU APETROAIEI (nr.tel.0741011450)care ne-a spus ca este reprezentantul firmei GREKROM,proprietara spatiului.M-a asigurat sa stau linistita ca se va deplasa acolo cu o echipa si va reface zidul.(ceea ce a si facut)Va intreb ,domnul politist Mocanu Ciprian Viorel ,in perioada cat s-a construit, nu a mai trecut pe acolo sa afle adevarul?

Domnilor,mi se pare ca este o situatie de rasul-plansul pentru ca eu cred ca acest politist care a intocmit procesul-verbal in baza HCMB nr.147/2005,art.21,al.2,este un fel de robotel care nu este capabil sa inteleaga o situatie concreta ,asta in cazul in care nu este cumva un "militian"care a incercat sa nu ramana cu un "caz"nerezolvat pentru ca nu ar mai fi promovat sau nu ar mai lua prima.PENTRU CA NU AM NICI-O VINA,PENTRU CA POLITIA (fie si printr-un mediocru salariat)MI-A CREAT O STARE DE NELINISTE SI DISCOMFORT PSHIC,PENTRU A NU PLATI O AMENDA CU AL CAREI SUPORT LEGAL NU AM NICI-O LEGATURA,VA ROG DOMNILOR,SA LUATI MASURILE CE SE IMPUN PENTRU A GASI DVS.ADEVARATUL PROPRIETAR SI PENTRU A NU MA PUNE PE MINE PE DRUMURI DIN CAUZA CA SALARIATUL DVS. NU SI-A FACUT DATORIA.Eu ,de fapt trebuie sa merg
la munca pentru a-mi creste copilul si pentru a contribui si eu cu umila mea parte la bunastarea POLITIEI ROMANE.Va multumesc anticipat si sper intr-o rezolvare amiabila a acestei probleme.Cu respect,


Alina Vizantin,
Bucuresti,str.sold.Lica Gheorghe
nr.17,sector 4 tel.0744353413
Anonymous a scris la 24/9/2008 17:30:0
draga agentule....directia de politie comunitara nu isi permite sa mai plateasca degeaba ''politisti '' inchipuiti.....cand nu le convine ceva gata nu mai sunt comunitari sunt functionari publici...terminati odata cu smiorcaierile astea; sunt niste baremuri sportive stabilite si aprobate de catre toate politiile din lume...nu de catre politistii cosmetizati din gardieni publici...daca nu va place puteti sa va schimbati meseria.....dar nu este normal ca ,contribuabilul sa plateasca niste burtosi sau femei sclifosite care daca s-ar putea sa ia banii degeaba ar fii foarte fericite.....puneti mana la treaba si pregatiti-va ca ramaneti pe drumuri nu ma plangeti pe aici.....
Anonymous a scris la 24/9/2008 17:30:0
draga agentule....directia de politie comunitara nu isi permite sa mai plateasca degeaba ''politisti '' inchipuiti.....cand nu le convine ceva gata nu mai sunt comunitari sunt functionari publici...terminati odata cu smiorcaierile astea; sunt niste baremuri sportive stabilite si aprobate de catre toate politiile din lume...nu de catre politistii cosmetizati din gardieni publici...daca nu va place puteti sa va schimbati meseria.....dar nu este normal ca ,contribuabilul sa plateasca niste burtosi sau femei sclifosite care daca s-ar putea sa ia banii degeaba ar fii foarte fericite.....puneti mana la treaba si pregatiti-va ca ramaneti pe drumuri nu ma plangeti pe aici.....
Anonymous a scris la 24/9/2008 15:1:0
DOMNULE PRIMAR AL SECTORULUI1 Numai grozavii se intampla la DIRECTIA GENERALA DE POLITIE COMUNITARA SECTOR 1.Vreau sa va semnalez mai multe nereguli in primul rand agentii comunitari sunt tinuti sub un stress permanent de catre cei care conduc aceasta directie.Frecvent acestora le vin idei noi.Ultima idee este ca agentii comunitari sa dea norme sportive care au bareme de sportivi de performanta cu taote ca la angajare nu s-a cerut proba fizica eliminatorie.Nu inteleg de ce se cere acum pe ton imperativ ca agentii sa faca acele bareme.Agentii sunt amenintati ca vor fi dati afara daca nu fac baremele respective.In definitiv doar agentii sunt cei care merg in teren,cei care isi risca viata,cum ar putea ei sa faca acele bareme daca nu au avut timp sa se antreneze pentru simplul fapt ca tot timpul merg la munca.Mai sunt si agenti care sunt grasi ,care au fost aceeptati la angajare asa cu kg in plus sunt si sefi grasi si batrani la pensie mai sunt si agenti care au 1,50 cm inaltime,deci cred ca sunt foarte multe greseli strecurate in activitatea de selectare a personalului.Si am o intrebare credeti ca sefii nostri care stiti ce varsta au si ce detalii fizice au plus ca sunt la pensie au resursele necesare sa conduca aceasta directie.Eu sunt un agent care a muncit pt directia aceasta dar se pare ca acum resursele mele trebuie canalizate in sfera performantelor sportive nu pe teren.Sefii DIRECTIEI POLITIEI COMUNITARE SECTOR 1 doresc ca agenti numai sportivi de performanta nu?Sincer de ce nu dati sanse tinerilor,nu aveti macarun sef serviciu tanar. Sa va mai semnalez un alt fapt stiti ca se dau note interne care contravin legilor in vigoare.Cea mai aberanta este cea referitoare la concediul medical agentul este obligat sa faca un raport in care sa explice de ce a intrat in concediu medical,cine i l-a dat si cate zile va fi in concediu.Totusi vorbim de un om bolnav,om care poate fi in coma,internat in spital,este obligat el sa vina in ziua in care i s-a acordat concediul medical cu raportul si concediul ca altfel nu i se plateste.E aberant ca sa vina un om in coma astfel la serviciu sa aduca hartii.Mai exista oprevedere in aceasta nota interna sa vina familia sau apropiatii cu raportul si concediul.Dar daca tatal taul lucreaza la POLITIA COMUNITARA SECTOR 1 si e in coma primullucru pe care il faci te duci cu raportul de concediu la directie nu si oare ma intreb cine il scrie.Poate nu o sa aprobati scrierea acestui comentariu pe blogul dumneavoastra dar macar poate il veti citi si poate va veti da seama ca pe un om bolnav nu trebuie sa-l chinui asa,totusi sa fim oameni si sa apreciem munca agentilor care sunt in directie de la infiintare totusi sunt oameni care au iesit in strada ,nu au stat ca altii rupand scaunele ori la racoare ori la caldura in functie de anotimp.Multumesc pt atentia acordata si in primul rand ar trebui sa se dea un test de gramatica a limbii romane functionarilor publici nu norme sportive abdomene ,genoflexiuni ,flotari,rezistenta si viteza,functionarii publici din POLITIA COMUNITARA SECTOR 1 ar trebui sa faca cursuri de autoaparare.
Anonymous a scris la 4/9/2008 16:26:0
presedintele de comisie.... draga Anonimule !incerc sa-ti inteleg nemultumirea ...dar daca esti unul dintre candidati de ce nu incerci sa faci contestatie....mai ai o sansa sa te pregatesti si sa sustii concursul...nu scrie aici pe blog ca un las.....
Anonymous a scris la 3/9/2008 8:44:0
Domnule Primar tin sa va aduc la cunostinta ca ieri la sustinerea examenlor de angajare pentru agent comunitar pe sectorul 1 sau facut marsavarii! persoane care au sustinut examenul de angajare au fost respinse doar pentru ca nu faceau parte din listele domniilor comandantii de la birourile superioare! daca cineva ar corecta lucrarile celor respinsii consider ca ar fi facut mult mai bine decat persoanele care cica au fost promovati!
Anonymous a scris la 15/8/2008 21:4:0
mai baieti nu inteleg ce va roade asa de tare .....de serviciul lui Taifas...in definitiv...nu cred ca s-a dus cineva la el cu o problema si nu a fost ajutat.....lucrarile serviciului sunt executate eficient si in termenul scontat....inteleg ca "indreptaciu"este un individ cu identitate ascunsa si mai nou se crede anonim...cata vreme a fost oprea sef ...toti il injurau...acum ca nu mai este unii cred ca il regreta...inclusiv tu mai indreptaciule...dar il poti gasii la Sectia din Straulesti...am vazut mai nou ca a inceput un exod din sectia sus amintita.... ar trebui sa-ti dea de gandit...pt. ca foarte multe pile de la oprea au ramas la serv. interv......si toti sunt tratati la fel... mai sunt cativa care se lupta sa se intoarca....nu am auzit nici unul sa-si doreasca alt serviciu la angajare decat interventii....si nu cred ca taifas ii tine cu forta cum face oprea.....orcine este liber sa plece daca doreste ....daca tu indreptaciule ai impresia ca angajarile care se fac la interventie sunt pilele lui taifas ar trebui sa-l premiem.....media de varsta este de 25 de ani ceea ce este invidiat de foarte multe servicii....sunt sportivi de performanta,sunt tineri care vor sa muncesca cinstit...si nu inteleg de ce ma indreptaciule tot iti pute ...din moment ce la comunitara se angajeaza masiv si nu taifas face angajarile!.....a fost respins cineva ...care a fost apt din punct de vedere medical si pshihologic?...iti spun eu NU...PILELE care iti ard matele si te chinuie de nu mai ai somn...nu prea se mai regasesc....ai tu cunostiinta de vreo promovare in serv.interv....ca eu lucrez acolo si nu prea imi amintesc de asa ceva...si ca sa inchei "mai anonimule ce esti!" ... crezi ca sunt prea valoroase ''dezvaluirile tale halucinante''? nu... sunt barfe ieftine ale unui individ caruia nu ii este mintea la munca ...pile au fost de cand lumea si pamantul si nu o sa se termine...important sa se faca ceva ....ce parca tudorica nu a adus o directie de pile? toti sefii de atunci si acum nu sunt adusi de el?...pe tine cine te-a angajat ?...daca il plangi atat de ce nu te duci sa lucrezi la el la Hotel?...am vazut ca ai inceput un dialog marlanesc cu o D-ra aici pe blog....cavaleresc era sa ii dai dreptate, ca stii foarte bine ca are......invata sa judeci faptele oamenilor nu oamenii ca nu esti Mesia....mai reflecta ....si de ce trebuie sa schimbi locatia de internet daca nu ai nimic de ascuns, daca esti corect si spui adevarul ...tot ce incerci sa spui aici sunt lucruri lipsite de substanta...nu ne face sa credem ca nu ai evoluat de la stadiul de scoala gimnaziala ....
Dade a scris la 11/8/2008 14:14:0
Domnule Anonim,tin sa va contrazic! Nu sunt cunostinta apropiata a domnului Taifas, dar stiu parerea agentilor despre dansul.Si mai tin sa va contrazic in privinta unui aspect: nu consider ca dl Taifas este VARZA PROFESIONAL! Iar daca cineva trebuie sa observe daca este asa, aceia sunt sefii dansului, nu dvs. Pt ca sunt sigura ca sunteti agent. Altfel nu ieseati in fata cu asemenea acuzatii. Si daca aveti ceva de spus, atunci adresati-va organelor competente, nu pe blog-uri. Pt ca de cand a plecat dl. Oprea tot apar viteji. Inainte nu indraznea nimeni sa il critice pe dl Oprea. Aveti ceva de spus, aveti Meeting-ul Prolex din septembrie. Aveti ceva de spus, confruntati-va cu dl Taifas. Spuneti-va parerea! Daca sunteti barbat spuneti clar, raspicat si in fata ce doleante aveti. Din cate stiu, din '89 avem dreptul la libera exprimare! Dar pana atunci nu mai faceti acuzatii si nu mai aduceti jigniri unor oameni care sunt pusi pe drept in functiile lor! Si legat de pilele domnului Taifas: din cate stiu in acel birou sunt oameni competenti si cu un nivel al inteligentei destul de ridicat! Iar daca se recruteaza oameni, nu sunt pile, serviciul are nevoie de efectiv!
Ma simt dezamagita si imi lasa un gust amar imaginea romanului care nu a ajuns acolo unde si-a dorit si arunca apoi cu noroi in altii. Daca sunteti capabil, responsabil si inteligent vi se pregateste si dvs ceva. Stiti vorba aia: unde nu ajunge pisica zice ca pute!
Anonymous a scris la 9/8/2008 2:7:0
Acum pot sa te respect si eu pe tonul pe care imi vorbesti, mult mai moderat si mai intelept,desii a trecut ceva timp, pana sa-mi raspunzi ca drept la replica.Nu am nimic de impartit cu tine,in mod personal d-ra/d-na Andreea Epuran,dar atunci cand am citit cele expuse de dvs. am fost extrem de suparat,vis-a-vis de aspecte ce tin de ,,Bucataria Directiei",pe care dvs .sustineti ca le cunosteti in amanunt,si de aici si intrebarea de unde aveati acces la ele, decat daca sunteti o cunostinta apropiata cuiva(ex.Dl.TAIFAS),pentru faptul ca sunteti de partea sa foarte activa ,in conditiile in care acesta nu a invatat nimic si chiar nimic din greselile trecutului,si culmea ,chiar repeta exact ceea ce a facut OPREA GRIGORE,aducandu-si pile din ce in ce mai multe in serviciul sau, pana cand ceilanti agenti cu nervii intinsi la maxim acum si in prezent, vor fii nevoiti sa faca acelasi lucru cu parvenitii care fac de ras aceasta institutie si care sunt promovati pe criterii care ne dezonoreaza munca depusa in acesti ani,si de care altii beneficiaza ,inclusiv pilele noului ,,SEF" TAIFAS care saracu este VARZA PROFESIONAL.DAR NIMENI NI IL INTREABA DE NIMIC (Ex. ATRIBUTII,OBLIGATII,MOD DE ACTIUNE IN ANUMITE SITUATII,PROCEDURI LEGALE,E.T.C.) Va contrazic total in legatura cu afirmatia ,,CINE A TREBUIT SA PLECE A PLECAT" si va spun si o sustin cu date ,fapte, locuri si ore ca ,,EI NU AU PLECAT,, d-ra/d-na Andreea Epuran ,,SUNT MAI PREZENTI CA NICIODATA SI MAI MULTI DECAT AU FOST "Stiu din informatii sigure ca sunt facute eforturi deosebite pentru identificarea mea de ,,HIENELE DIRECTIEI"si daca vor neaparat ma pot gasii mereu in sutele de Internet Cafe, existente in Orasul Bucuresti,pana atunci ne mai auzim cu detalii.Daca fac parte din alta structura a statului si imi pot permite acum sa ma desconspir subtire,cu acordul partial al sefilor mei ?????Va promit ca voi revenii curand cu niste detalii PENTRU PROSTIME.
Dade a scris la 31/7/2008 11:53:0
Nu credeam ca dl Indreptaciu va raspunde, dar am un drept la replica! Domnule Indreptaciu, atunci cand mergeati in bocanci vara in Romana si va bateati cu tiganii din Chitila, adunati boschetari de pe strada si stateati in mirosurile greu de suportat emanate de acestia, pe vremea domnului Oprea eu am luat o masura de care voua, tuturor va era frica! Si aceea de a spune ce se intampla. Cand dl Oprea statea acasa ca un print, iar agentii erau in Romana si l-au sunat sa-l intrebe ce fac pentru ca pur si simplu inghetau de frig si nu aveau voie sa dea drumul motorului masinii pentru ca se consuma benzina, carburant ce presupun ca intra in buzunarul dl Oprea, eu scriam pe acelasi blog al domnului Chiliman ce se intampla! Asta faceam! Pentru ca unii nu au avut pantaloni si ceva in pantaloni ca sa spuna ceva! Dumneavostra ce faceati? Si stau si ma intreb de ce nu ati comentat la ceea ce am spus de dl Taifas? Din cate stiu de cand este sef Serviciu Interventii Rapide nu s-a plans nimeni de el, ba din contra, toti agentii gasesc intelegere si mai ales au ce invata de la el si isi fac treaba cat pot de bine si asta probabil si din respect pentru dansul!
Legat de munca de birou: am 20 de ani, lucrez de la 16! Ca sa va lamuriti ca nu fac parte din `prostime` va spun ca lucrez la o firma de vanzari directe si chiar lucrez pentru 2 departamente pentru ca sunt capabila! Ca sa va mai lamuresc putin, lucrez cu strainatatea! Oare cati la varsta mea sunt considerati oameni de baza intr-o firma? Nu ma injosesc sa ma bag sub birou si poate pentru simplul fapt ca seful meu este de vita regala, firma fiind fondata de unul din printii Romaniei. Daca unele `doamne` din Grivita stiu sa coboare sub birou nu inseamna ca si eu sunt la fel! Nu v-am jignit, nu ma jigniti! Astea sunt armele oamenilor slabi. Si pe viitor poate aveti mai mult curaj si nu ii combateti pe altii doar prin vorbe. Iesiti in fata si faceti dreptate pt ca altii nu vor face pt dvs. Si lasati sefii acolo unde sunt daca vedeti ca treaba merge.
Si va rog sa ma credeti ca stiu ce a fost inainte in PC, dar nu inteleg de ce nu se ingroapa securea razboiului. Cine a trebuit sa plece a plecat!
Anonymous a scris la 30/7/2008 16:43:0
La Politia Comunitara Cartier Straulesti,agentii comunitari intra pe capete in concedii medicale,acolo unde Sef de Serviciu e nimeni altul decat OPREA GRIGORE,va spune ceva acest nume.Mai nou alte sectii sunt obligate sa trimita cate un om la OPREA GRIGORE,ce este in sufletul lor,si cu ce tragere de inima se duc acolo, cand stiu ce-i asteapta la cimpanzeul ala si la clica lui de protejati despre care s-a mai scris,numai D-zeu stie.
Agent comunitar a scris la 30/7/2008 16:24:0
Am citit si eu cele spuse de colega mea referitor la dl.Chera Cornel si pot spune ca are mare dreptate,omul asta primeste salariul efectiv degeaba,si streseza agentii cu prostiile lui cand bate campii zi de zi la cursurile institutiei,unde se da mare..Din pacate doar agentii sunt sanctionati disciplinar asa cum ne-am convins de atatea ori,si foarte rar sefii care dau vina imediat pe agenti.De ce nu sustin examen psihologic si sefii,pentru ca aici dl.Chera Cornel are cu adevarat de lucru,in schimb el prefera sa-si primeasca salariul lejer si nu sa aiba probleme daca studiaza comportamentul unora din granzi.D-le Chera Cornel suntem destul de stresati cu aberatiile actualei conduceri ,nu mai puneti si dvs. umarul la inrautatirea situatiei noastre.Acum doar va atentionam,data viitoare schimbam placa....
AGENTUPROSTUDINTEREN a scris la 29/7/2008 22:41:0
Nu pot fi indiferent fata de acest buric al pamantului, CHERA CORNEL,un personaj increzut,de o aroganta atotstiutoare,care traieste intr-o alta lume,o lume doar a lui si dupa care vrea sa joace agentii comunitari.CU CE VITEZA ZBOARA MUSTELE IN TREN,DACA TRENUL CIRCULA CU 100 Km PE ORA,CORNELUS?????????????Tataie nu am venit aici ca sa ne faci tu piloti de vanatoare pe ,,Avioanele Directiei'' DACA NU MAI POTI LASA-NE,LASA-NE.....TATAIE,TATAIE!!!!
Anonymous a scris la 25/7/2008 18:10:0
Domnule Primar,ma alatur si eu comentariilor facute de colegii mei.Daca tot se spala rufele in public consider ca mai sunt cateva murdare.
1. Domnul Cornel Chera responsabil cu testarea psihologica a agentilor,si-a facut partial datoria la inceputul anului,numai ca la scurt timp dupa acest firesc demers un agent din cadrul serviciului Paza Obiective sufera o criza,apare la stirile de noapte(precizez ca in aceea noapte era de serviciu in sediul Politiei Comunitare din Grivita cu arma neletala in dotare,ce s-ar fi intamplat daca incepea agentul Stan Marius sa foloseasca pistolul de la brau?).Ma intreb oare e firesc ??????Imi raspund singura :NU.Tin sa mai adaug in acest sens un gand:de ce este nevoie in Politia Comunitara Sector 1 de pensionari trecuti de mult timp de prima tinerete,care nu sunt capabili sa isi indeplineasca atributiile pentru care sunt remunerati luna de luna??????De ce nu permiteti oamenilor tineri,pregatiti,cu rabdare sa va demonstreze ca se poate face ceva si fara mentalitati invechite.Personal cred (cum este si firesc) ca domnul Cornel Chera trebuie sanctionat(toti raspundem pentru faptele noastre si sunt sanctionati la fiecare "abatere").Domnul Cornel Chera mai are putin si implineste 70 de ani.Ce mai poate face el?Va rspund eu :doar prezenta scenica.

2. Personal consider ca si domnul LIDER DE SINDICAT Macarov Cristian este o rufa nespalata dar avansata in structura la nivelul INSPECTIILOR.Ma intereseaza acest lucru pentru ca s-a mai incercat un astfel de transfer si sefii au motivat:SE APROBA,NU SE POATE,LIPSA DE OAMENI.De ce totul este legal dar nimic nu este realizabil in aceasta structura decat atunci cand "cotizezi" la sefi?Eu sincer nu am sa "cotizez" la sefi pentru avansare,dar ca principiu am semnalat acest lucru.
Anonymous a scris la 20/7/2008 20:39:0
Bravo politistilor comunitari,si in provincie este tot asa,pensionri..,amante,alcool,amenintari,nepotisme,nu ne sunt respectate drepturile.,lucram in ture de 12 cu 12,grafice aiurea,un pc in patrula...singur...oare cand se vor termina tampeniile astea?mai rau ca la un srl.functionarii din primarie au primit bani ptr haine si noi nu.,noi suntem functionari de mana a 2 a?la cine sa ne plangem?oare ne asculta cineva?
Anonymous a scris la 18/7/2008 11:17:0
materialul uniformei contine mult material sintetic.face-ti cumva sa achizitionati uniforme confectionate din fibra naturala.motivatie: se produc iritatii ale pielii.
Horatiu a scris la 17/7/2008 20:55:0
Caldura face ravagii in cazul unora care umbla descoperiti pe timpul verii,cum sunt exemplele de mai sus foarte elocvente.Nebunii au dat navala pe blogul d-lui primar si se intrec in gogomanii.Cine credeti ca o sa puna botul la prostiile pe care le debitati in conditiile in care aveti nevoie de tratament psihiatric intensiv.
STEFANOIU ANDREI a scris la 15/7/2008 23:16:0
D-le Primar va felicit cu infiintare acestui blog in care cetatenii va pot expune problemele lor in mod direct(sunteti singurul) si va sustin asa cum am facut-o si la actualele alegeri locale eu si familia mea.Doresc sa va adresez o intrebare referitoare la ceea ce a facut,ce face in prezent,si in viitor PRIMARIA SECTORULUI 1, privind locuintele destinate tineriilor de pana in 35 ani,daca exista proiecte in curs de finalizare,si daca a fost finalizat ceva pana acun.Va multumesc
Anonymous a scris la 15/7/2008 23:4:0
Vreau sa contrazic pe cel care sustine ca SERVICIUL INTERVENTII SI INSOTIRE este obligat sa intervina in sprijinirea neconditionata a colegilor aflati in teren.In conditiile in care sunt acelasi drepturi salariale,aceasi munca o facem toti si difera doar tinuta,si cand mai intalnesti si colegi care solicita ,,INTERVENTIA" pentru un simplu boschetar,DE CE SUNTEM JIGNITI CU ATATA USURINTA.Nu avem statut special,nu suntem ca cei din POLITIA ROMANA,si avem atatea cazuri de actionare in judecata pentru abuz in serviciu,personal va recomand sa va abtineti de la asemenea acuze total gratuite in special ASTIA NOI FARA TULEI.
INDREPTACIU a scris la 15/7/2008 22:53:0
Unde erai tu Epuran Andreea cand eu ma bateam cu tiganii din Chitila,fiind in patrula pedestra in anul 2005,si institutia nici macar nu avea o masina cu care sa ne putem misca operativ,unde erai tu Epuran Andreea cand la angajarea in cadrul acestei intitutii in anul 2005 salariul unui agent superior,maxim de grad,era la nivelul de 370-400ron,unde erai tu Epuran Andreea cand pe caldurile verilor,noi eram echipati in negru si cu bocanci in picioare, unde erai tu Epuran Andreea cand noi bateam cetateni din te miri ce la ordinul ,,MILITIENILOR'',VREI SA-MI FAC PUBLIC NUMELE PENTRU TINE,raspunsul e negativ ,voi face mult mai mult,imi voi publica memoriile ca agent comunitar cu detalii cutremuratoare pentru aceasta institutie,esti naiva daca crezi ca tot ce a fost cladit, a fost pe zambete,TOTUL A FOST CLADIT PE SANGE, IN DORINTA DE AFIRMARE A MILITIENILOR ,nu cunosti detalii care ating siguranta statului si care au fost executate de catre agenti din cadrul SERVICIULUI INTERVENTII SI INSOTIRE sub conducere ,,SAHULUI'' OPREA GRIGORE la ordinul lui MARIUS TUDORICA ,si acesta la ordinul PRIMARIEI SECTORULUI 1.Nu fiti copii,pierderea urmatorului mandat de catre actualul Primar ar fi avut consecinte dezastruase la nivel de sistem ,mod de operare,masuri luate si impotriva cui,vezi cazul S.C ROMPREST pentru care DIRECTIA GENERALA DE POLITIE COMUNITARA SECTOR 1 joaca un rol de protector sfidator,pentru cine Epuran Andreea????????????????Ti-am dat firmituri din care tu sa intelegi ceva ,desi pe tine te intereseaza doar identitatea mea, si faci un joc fals deplorabil sa ma desconspir,oricum pun la indoiala criteriul tau de angajare acolo unde esti angajata, si iti urez succes,sub biroruri cat mai multe,la asta te pricepi cel mai bine sunt sigur.Mesaj de la INDREPTACIU ,catre prostime.
epuran andreea a scris la 15/7/2008 18:10:0
Mie mi se pare ca aveti probleme de personalitate. Domnule Macarov, Macaron, cum va cheama...Nu mai vb de altii ca nu stiu sa scrie pt ca am impresia ca dvs ati sarit clasa a 3-a cand se invatau cuvintele cu cratima. Si cred ca ati mai sarit vreo 9 clase dupa aceea. Eu zic sa stati linistiti in banca voastra ca dl Chiliman nu e vreun parintel la care sa te duci sa parasti. Asa ca stati in bancuta voastra cu amenintarile. Domnu` Macarov, aveti cumva un glob de cristal de stiti ca nu e dl Grigore Gheorghe? Ca vreau sa pun un bilet la Loto si poate vin la dvs sa-mi cititi numerele in glob. Cred ca trebuia sa va semnati Samantha.Toate cele bune! Paraciosilor!
Anonymous a scris la 14/7/2008 18:44:0
imi pare rau sa va spun asa direct dar nu sunt de acord cu ceea ce s-a spus despre serviciul "interventii".nu contest faptul k fac treaba buna.....insa in momentul in care un coleg de la alt serviciu are nevoie de ajutor (forta)ei trebuie sa intervina,fara sa faca atatea figuri...d-aia se cheama "INTERVENTII".oameni buni....nu va mai crede-ti atat de inteligenti si asa superiori...sunteti chemati deoarece nu sunt echipaje suficiente pe teren,si in functie de caz,mai ales daca e un ag si un pc pe un echipaj,nu pot face fata...serviciul interventii d-aia e infiintat...nu pt k ceilalti sunt incompetenti si voi cei mai destepti!e vb de un simplu raport de forte....poate ar trebui sa va mai ganditi si sa mai terminati cu figurile si etichetele puse dupa bunul vostru plac!sau nu stiti ce inseamna "INTERVENTIE"....pt ca degeaba facetzi munca de patrula si dati amenzi.....daca faceti figuri cand e vb de serviciul (activitatea)voastra.....interventia!
Anonymous a scris la 12/7/2008 21:53:0
Dle Chiliman.....in legatura cu cele citite anterior in proportie de 95% sunt reale....la fostul serviciu INTERVENTIE SI INSOTIRE unde sef de serviciu era acest individ..OPREA GRIGORE s-au produs foarte multe nereguli, abuzuri, amenintari, diferente intre agenti(prime lunare)inca de la infiintarea politiei comunitare! Este foarte real tot ce s-a spus pana acum si inca nu s-au spus foarte multe deoarece aceste personaje care nu-si dau numele si sunt anonime au o oarecare teama de reactiile adverse.Acest individ si-a atras dupa el in SECTIA DE LA STRAULESTI toate pilele si relatiile care le-a avut si la fostul serviciu dar din pacate nu a putut sa-si ia si amanta CONSTANTINESCU STEFANIA dar totusi nu a lasat-o balta si a dat din coate in stanga si-n dreapta facand-o sefa de birou............dar sa trecem peste asemenea aspecte, dorind sa adresez o intrebare si prin care sper sa aveti un raspuns plauzibil si nu retoric in legatura cu cea ce s-a intamplat la acest serviciu pe timpul "IMPARATULUI OPREA" stiati ca : acesti agenti erau jigniti,injurati,amenintati,obligati sa faca abuzuri in timpul serviciului,nu li se dadea dreptul sa se apere,sa vorbeasca, si erau in permanenta stresati? Dvoastra stiti Dle PRIMAR de trecutul glorios al acestui individ OPREA GRIGORE care pe unde a lucrat a lasat urme vizibile? Va rugam nu mai continuati sa angajati in continuare pensionari cu mintea ingusta, fosti comunisti ca acesta mentionat mai sus deoarece pe timpul acestuia au plecat din cadrul serviciului peste 12 agenti foarte bine pregatiti in schimbul lor aducandu-si niste agenti deplorabili gen:ZIDAROIU RALUCA care la ultimul examen de promovare in functie superioara a luat nota 2,iar in urma unei contestatii s-a luat nota 9 si un pic!!!!!Credeti ca aceasta poate fi un consilier capabil sa coordoneze activitatea unei sectii de politie comunitara in lipsa sefului? Asemenea sefi ati angajat,asemenea rezultate veti avea pe viitor!!!!!!!!! Noul SERVICIU constituit INTERVENTII RAPIDE condus de DL TAIFAS LAURIAN isi merita din plin aplauzele....DE CE??? Pentru ca aici intr-adevar se munceste scoate-ti o evidenta, va rugam a rezultatelor obtinute in aceasta perioada de cand s-a infiintat acest serviciu si veti vedea diferente de ceea ce a fost inainte si fata de alte servicii si veti trage singur o concluzie! De ce echipajele de interventii sunt trimise in anumite locatii, sa rezolve anumite probleme cand in acel loc se afla un alt echipaj din cadrul altui serviciu!!! De ce credeti, nu stiti? Va raspund eu: pentru ca nu stiu sa-si faca datoria!!!!!!!!!Asa sefi=asa angajati!!!!!!Iar la bani egalitate pentru toti; ca sa nu spun favoruri pentru altiii poate mai incapabili.Fata de era precedenta la acest serviciu s-a observat pofta de munca si de viata asa cum am mentionat mai sus si nu s-au facut diferente intre presupusii oameni adusi de seful serviciului si ceilalti agenti. In legatura cu numirea directorului general NDREI MIHAIL pot spune ca a fost o alegere buna,deoarece pe timpul Dlui Tudorica din cauza abuzurilor facute in timpul serviciului impreuna cu Oprea Grigore de la serviciul Interventii Rapide inca mai sunt agentii carora le tataie fundul deoarece se judeca prin tribunale si totodata isi platesc singuri avocatii!!!OARE NU SUNTETI IN STARE SA-I AJUTATI PENTRU CA AU INDEPLINIT NISTE ORDINE VERBALE(SI NU SCRISE PENTRU A NU PUTEA FI TRASI LA RASPUNDERE) sau dvoastra aveti la cunostiinta asemenea aspecte? Dle Chiliman va multumim pentru cea ce ati facut pentru Politia Comunitara,v-am votat,va respectam si speram ca pe viitor sa nu mai angajati asemenea sefi care sunt incapabili sa conduca un serviciu,Scapati-ne de acesti pensionari incapabili si comunisti care se afla la conducerea DIRECTIEI!Cu speranta ca veti citi absolut tot ce se scrie pe acest blog va rugam sa luati masuri pana nu va fi prea tarziu.Cu stima si respect ..............
Anonymous a scris la 11/7/2008 23:43:0
pentru domnul MACAROV daca dvs cunoaste ti numele persoanei care este in clinci cu dl Nesterov de ce nu il faceti public???
eu lucrez direct cu dl Nesterov la sectia 7 Gara de Nord si nu cunpsc o astfel de persoana deoarece dl fost director vorbeste pe intelesul tuturor agentilor
Mihai Musceleanu a scris la 11/7/2008 18:40:0
Dragi tovarasi si ospatari,
am inteles ca Romania este tara tuturor posibilitatilor, in Parlament sunt lautari, cantareti si alte specimene; la Politia Comunitara Sector 1, de ce nu ar fi un fost ospatar pe post de consilier si un actual patron al complexului Pajura si pietei 16 Februarie? Exista oare conflicte de interese sau interese de afaceri? Va rugam Domnule Primar daca stiti ceva sa ne anuntati.
Exceptand mancatoria si interesele sefilor anumitor sectii, care nu ma intereseaza in mod direct, as dori sa va dau un sfat. Tuturor celor care au scris pana acum, in special ultimilor anonimi, sa mai treceti odata pe la scoala pentru ca nu v-a folosit la nimic. Nu stiti sa scrieti, sa va exprimati dar mai ales sa va prezentati ideile intr-un mod organizat fara sa fie jignitoare pentru publicul larg. Iar cei care modereaza acest blog in afara de Domnul Primar, uitati-va de doua ori inainte sa aprobati un comentariu. Va multumesc
MACAROV CRISTIAN a scris la 9/7/2008 12:59:0
Sunt socat de ce citesc aici. Vad ca blogul domnului primar a ajuns camp de batalie, unde unii scriu ca n-au ce face, unii pt ca sunt nemultumiti (pe bune) de ce se intampla la nivelul DGPC Sector 1, iar altii pentru ca sunt complexati...chiar frustrati. Va aduc la cunostinta tuturor celor care scriu aici ca MA CONFUNDATI cu alte personaje din Directie, oameni buni! EU, NU AM SCRIS NICIODATA AICI, PE BLOG. Atentie mare, sunteti intr-o grava eroare, domnilor! Noroc cu un prieten care m-a anuntat chiar azi de ce se scrie aici. Iar cu aceasta ocazie, in calitate de lider al SNPV "PRO LEX" in cadrul Directiei Politie Comunitara Sector 1, va anunt ca NU EXISTA in agenda sindicatului efectuarea unei greve, de nici un fel (de avertisment, japoneza sau spontana), si nici o altfel de manifestare care sa aduca atingere imaginii sau activitatii Directiei Generale sau Primariei Sectorului 1. Rog respectuos pe aceasta cale pe toti cei pe care ii chinuie talentul (de scriitor, binenteles) sa NU MAI IMPLICE IN NICI UN FEL SNPV "PRO LEX" IN ASTFEL DE DEZINFORMARI, care duc la destabilizarea organizatiei si a membrilor. In alta ordine de idei, il anunt pe acel domn care se semneaza (in numele altuia, sunt sigur) "grigore gheorge" ca arunca cu noroi in cine nu trebuie, peste faptul ca ma jigneste trec cu vederea. Alooo, ba domnule, ai grija ce prostii debitezi ca s-ar putea sa te coste...nu glumesc. Vezi ca s-ar putea sa ai surpriza sa stiu cine esti cu adevarat. Ti-am citit articolul...nu esti f coerent si te precipiti...daca ma cunosteai cu adevarat, daca ai fi lucrat cu mine, iti dadeai seama dupa modul de exprimare si coerenta ideilor ca nu pot fi eu persoana care se semneaza INDREPTACIU, ba boule! Esti un mare cretin! Infantilitatea ta este specifica oamenilor lasi, carieristi, incapabili, incompetenti, profitori si neseriosi...se vede de la o posta ca esti frustrat, probabil ca te-a deranjat articolul in care se face referire la jandarmi. De fapt nici nu merita sa raspund unui astfel de individ cu mintea ingusta. Dar hai sa mai stie lumea ceva..stiti ca acest personaj ma suna aproape zilnic in perioada cand se afla in conflict cu domnul Nesterov, rugandu-ma sa-l inscriu in sindicat pe motiv "ca nu se stie cum o sa iasa si ca nu strica sa fie si el membru", acceptand ideea sa-i fiu sef pe linie de sindicat? Nu mai pun la socoteala ca el vroia sa fie alimentat cu diverse informatii pt al ataca pe "rivalul" sau, sperand astfel sa devina pe vecie directorasul cel mare. Uita-ti, oameni buni, pana unde poate merge mojicia, dar mai ales duplicitatea acestuia. Feriti-va intotdeauna de oamenii cu 7 fete. In final, va rog pe toti sa nu mai implicati Sindicatul National al Politistilor si Vamesilor "Pro Lex", inclusiv pe mine atat ca lider, cat si ca persoana obisnuita, in nici un fel de articol. Va rog sa va abtineti. Reusiti prin asta sa faceti numai rau, chiar daca nu vreti (cateodata). Sunt convins ca restul problemelor se pot rezolva pe cale amiabila, nu de pe pozitii de forta. Fiti intelepti!
Grigore Gheorge a scris la 8/7/2008 18:29:0
mai draga ''INDREPTACIULE'' stii la fel de bine ca si mine ca militieni de care tot pomenesti ia adus Tudorica ...incepand cu Nesterov...si terminand cu mine ..daca nu vrei sa muncesti ..ca la mine te-am tinut in puf cat am colaborat ...incerci acum sa o dai in diverse cu sindicatul...ca face si drege..inteleg ca nu iti place munca ai fugit la dir. inspectii nici acolo nu ai stare ? vezi ca te miros si aia ca esti putoare si o sa-ti faca vant...daca tot vrei sa faci ceva constructiv...pune umarul la reconstructia DGPC pt ca este in reorganizare....vrem sa facem o politie de cartier care sa fie eficienta.....aviz amatorilor...daca aveti cunostinte ..in special tineret sunt bine venite in randul functionarilor publici....salariul este atractiv...sunt servicii suficiente pt a face o cariera in politia comunitara....
Indreptaciule.....nu cred ca ti-ai ales bine persoanele pe care le-ai vrea manjite cu rahat.....tu insuti nu te potii ridica mai mult decat un parazit....scriai de un consilier Bocean Emil.....ha...daca a venit la DGPC.in control trimis de primar , a gasit o serparaie....si a facut imprudenta sa calce in ia...au si inceput cu atacurile de acest gen pe blog....tie ''INDREPTACIULE'' TI S-AR FII PORTIVIT cel mai bine sectia din straulesti...acolo cred ca oprea ar fii maturat cu tine pe jos.....dar de, tu boem il vrei pe Grigore Gheorghe...''DERECTOR''ca va lasat impresia ca vorbeste cu agentii ,ca v-ar asculta greutatile...dar ce ai vrea mai ''Indreptaciule'' sa munceasca sefii in locul agentii lor .Am vazut ca ameninti cu o rascoala cu ceva de genul '' la momentul stabilit , asediati Primaria sectorului 1''mai Leh Valensa de mucava.....incearca sa asculti oamenii .....sau ajuta agentii aia de care tot incerci sa vb. nu asculta lichelele...milionarii in euro de la Grigore din serviciu ....aia care au vandut pamant si nu mai vor sa munceasca...stau mai mult pe acasa si Grigore ii ponteaza.....de asta ce mai zici indreptaciule? te crezi un haiduc modern....un fel de Miron Cozma.....incearca sa te duci in fata consiliului cu ''GRIGORE'' al, tau .Poate de maine ii face vant lui Mihaita si ti-l pune pe Ghiorghita al tau ''Derector'' General...si atunci o sa fii si tu un sef serviciu pe undeva ....il schimbi pe revolutionarul cu pile de la interventii si vii tu TATUCUL lor.... iti faci o trupa de soc sa fie toata lumea multumita....cand pocnesti din des'te sa iti cada toti in genunchi.......apropoo daca tot nu muncesti ca asa reiese din rahatul tau de ''articol'' dece nu faci un sondaj de opinie in dpc incepand de la director si terminand cu agentul de la maica teofana...despre ''efectul razelor de luma asupra papucilor de guma''
epuran andreea a scris la 8/7/2008 16:41:0
Am citit articolul domnului Indreptaciu, care nici macar nu are bunul simt de a isi dezvalui numele, desi arunca cu acuzatii in stanga si in dreapta si ameninta cu greve s.a.m.d. De unde stie el cum e la Interventie, desi este vizibil clar ca a fost sub conducerea lui Oprea si a plecat din serviciu in alta parte. De unde stie el cum e cu domnul Taifas la conducerea serviciului? Domnul Gheorghe sa fie sanatos, sa-i dea Dumnezeu sa aiba parte de sanatate si fericire, dar fiecare serviciu e cu seful lui. Bravo lui ca e intelegator. Dar unde nu ajunge pisica zice ca pute. Cam asa si cu sefii astia mici care vor sa ajunga cat mai sus.Atata timp cat oamenii de la interventie sunt multumiti poate fi adus in functie domnul Taifas la Interventie si de Papa Pius ca nu are nimeni ce sa ii reproseze. Mai, oameni buni, eu cred ca toti va vreti sefi. Dar cu gandirea asta in genul aruncarii cu jigniri si amenintari in stanga si in dreapta nu vezi ajunge sefi nici la o crescatorie de rame. Sunteti slabi si lasi! Asta referitor la domnul Indreptaciu. Domnule, eu cred ca era mai bine pt dvs cu Oprea ca nu ati fi avut tupeu sa mai postati nimic pe aici. Ca deh,erati mielusei. Mai rau e ca domnul Chiliman chiar citeste comentariile si va crede gogomaniile. Eu cred ca stiu mai indeaproape mersul lucrurilor la Interventia Politiei Comunitare sector 1 si pot da asigurari ca ceea ce spuneti sunt minciunele rusinoase. Sper ca puteti, domnule Indreptaciu, sa faceti o comparatie intre amenzile date de Interventie de cand a venit domnul Taifas si celelalte servicii. Sa nu ramaneti cocarjat, domnule Indreptaciu! Toate cele bune! Si spor la aberat!
INDREPTACIU a scris la 6/7/2008 16:46:0
Functionarii publici din cadrul DIRECTIEI GENERALE DE POLITIE COMUNITARA SECTOR 1,care sunt membrii de sindicat,,PRO LEX" sunt rugati sa faca demersuri scrise catre cei care ii reprezinta pentru declansarea unei greve masive chiar in fata PRIMARIEI SECTORULUI 1,la o data care va fi comunicata ulterior,pentru luarea unor masuri ferme si imediate impotriva militienilor incadrati cu prea mare usurinta in aceasta institutie si unor consilieri ai primarului numiti pe criterii mai mult decat jignitoare.In functie de rezultat, in varianta negativa se va apela la alte institutiii ale statului, in scris pe baza de semnatura, deoarece pana acum s-a asteptat< ca s-a vedem cine iese primar>,si din moment ce stim la ora actuala, vom trece la dobandirea cu adevarat a drepturilor noastre legale, in conditiile in care sunt in fiecare zi incalcate grosolan de cei care ne conduc si ma refer la militienii pensionari,pentru ca ei sa-si pastreze drepturile banesti fenomenale obtinute in aceasta institutie.Daca este sa vorbim de POLITIA LOCALA atunci trebuie sa stiti ca nici POLITIA ROMANA nu ne vrea ,pentru ca am stricat modul lor lejer de viata ,si nici pensionarii care ne conduc ,deoarece vor fi nevoiti sa paraseasca sistemul,lucru greu de acceptat pentru oameni cu o gandire ,,blocata".Oricum toti au afaceri in diverse domenii care le asigura un trai mai mult decat decent,si pentru unii chiar REGESC,dar ei vor si mai mult.Daca se continua tolerarea lor,o sa fim pusi in situatia ca sa prezentam raportul in fata unor diversi consilieri ai PRIMARULUI,care nu au nici o treaba cu munca de politie, dar in care se amesteca ostentativ plini de ei,ca buni cunoscatori,insa in spatele lor stau interese comercial-financiare pentru care nu se dau in nici un pas in spate(ex.consilierul EMIL BOCEANU care dedine un spatiu inchiriat DIRECTIEI GENERALE DE POLITIE COMUNITARA SECTOR 1 -,,vechiul" si noul sediu al POLITIEI COMUNITARE DE CARTIER PAJURA,inchiriat pe bani frumosi 3500-4000 euro lunar, si un mic aprozar tolerat vizibil langa sediul mai sus mentionat,in conditiile in care detine ,,discret" functia de consilier al primarului pe zona CARTIERULUI PAJURA si DAMAROAIA,pe functie de ordine publica ,cu atributii de control si coodonare. AVEM DREPTUL LA DEMNITATE SI ONOARE IN MUNCA ,LA CONDITII OPTIME ASIGURATE DE ,,EI" PENTRU EXECUTATRE ASERVICIULUI,si multe altele,dar pe care nu le avem cu adevarat.LEGE SI ORDINE nu reprezinta decat efortul intereselor comercial-politico-financiare,pentru obtinerea mai multor voturi la alegerile parlamentare din toamna pentru partid(PNL),din nefericire functionarii publici au tras greul desi conform legii,nu aveau voie sa faca acest lucru, dar militienii i-au santajat,adica i-au taiat de la prime,sporuri,ore suplimantare,cursuri de specializare la mare-la munte,in perioade estivale,e.t.c,si asa au fost obtinute rezultatele dorite de ,,MILITIENI" ca sa nu-si piarda drepturile banesti colosale,cu sacrificiul unor agenti tineri si buni,care au avut coloana vertebrala si au fost nevoiti sa paraseasca-comunitara- in care au venit cu speranta si au facut treaba buna.Actualii agenti vechi si tineri au datoria morala de a face demersuri pentru demascarea militienilor jegosi care au adoptat masuri militienesti, ca agentii sa nu spuna un cuvant ,si au adus in cadrul institutiei si mai multi militieni lenesi ,in detrimentul celor tineri dornici de munca si afirmare ,iar unii freieri au crezut intr-o cariera aici.FRATILOR A TRECUT VREMEA VORBELOR ,RESPECT AU DOBANDIT DOAR CEI DIN SERVICIUL INTERVENTII SI INSOTIRE CARE AU DEMASCAT JOCUL MILITIENILOR,SI CARE AU FOST LASATI DE NOI TOTI CEILANTI SA SUPORTE CONSECINTELE,SA FIE DATI AFARA ,SA FIE RETROGRADATI,SA FIE MUTATI,SI SA PARASEASSCA INSTITUTIA,actualul serviciu fiind umplut numai cu pilele noului SEF TAIFAS(fost cadru SPP)prieten apropiat al lui OLTEANU, presedintele camerei deputatilor si apropiat al primarului CHILIMAN(toti PNL-STI).EXISTA SI O PIEDICA IN CELE DE MAI SUS UN FOST ,,MILITIAN" GRIGORE GHEORGHE" ,CARE IN CAZUL OCUPARII UNEI FUNCTII MARI IN CADRUL INSTITUTIEI NOASTRE,VA OBLIGA MORAL CADRELE ACTIVE ,,REBELE" SA-SI RETRAGA DEMERSURILE PLANUITE,ACESTA FIIND UN OM APROPIAT TUTUROR AGENTILOR PRIN CAPACITATEA SA DE INTELEGERE SI TACT NECESARA ACUM ,DAR VA FI SUPUS UNOR PRESIUNI COLOSALE DACA SI NUMAI DACA, VA ACCEPTA SA ,,MEDIEZE" ACEST CONFLICT MAJOR.Fiind singurul om apreciat pentru capacitate a sa de intelegere si tact dovedita de atatea ori alaturi de agenti,si multi vor da inapoi,daca nu chiar toti,pentru ca acest om care a fost este si daca va fi ,in fruntea lor, are ceea ce nimeni nu a dobandit in aceasta institutie si anume RESPECTUL OAMENILOR,fata de care cei mai multi agenti fac treaba buna,de rusine fata de acest om,pacat ca este singurul care a stiut cum sa-si apropie agentii ca fiind unul dintre ei,cunoscandu-le problemele si oferindu-le sprijin atunci cand au avut nevoie,oricum acesta va fi atacat de ceilanti sacali care vor iesi curand la iveala, ca au facut jigodisme cu agentii,si nu le va placea sa fie dati pe fata cu ce au facut daca GRIGORE GHEORGHE va ocupa o functie de SEF IMPORTANTA.PS-Sa fereasca D-zeu vreun consilier sa intervina negativ in aceasta problema pe la primar, pentru ca noi stim multe si le vom prezenta presei in cadru public cu date ,ore ,locuri ,fapte si e.t.c.,(in tinuta - daca tot vom fi dati afara),si atunci nu mai puteti sa pacaliti ,ca nu stiati de tot tacamul,asteptam o miscare gresita jigodiilor.
Anonymous a scris la 29/6/2008 22:9:0
Domnule Primar,felicitari pentru castigarea unui nou mandat la P rimaria Sectorului 1.Va aduc la cunostinta urmatoarele aspecte:la serviiul paza-obiective se afla un sef de birou pe nume Vlasceanu Gheorghe,care ne invata sa nu ne implicam in activitatea de Politie Comunitara.Acest pensionar nu-l intereseza,deoarece are pensie barosana si salariul la fel.Tot acest sef are abateri profesionale in cadrul Politiei Comuniare Sector 1,tipa la agenti,injura,face discriminari rasiale, merge pe amenintari.Acest sef birou sta la racoare si daca sunt reclamatii tot agentului din teren care se confrunta cu tot greul este santionat. Ma iertati daca nu-mi las numele din cauza repercusiunilor.Sa stiti ca nu inventez nimic deoarece ma-i sunt si alte comentarii. Va multumesc pentru intelegere!
Anonymous a scris la 29/6/2008 21:30:0
Domnule Primar,felicitari pentru noul mandat si vreau sa va aduc la cunostinta urmatoarele aspecte;la serviciul paza-obiective se afla un sef birou Vlascianu Gheorghe care ne invata sa nu ne implicam in activitatea de Politie Comunitara si sa aplicam legea.Acest pensionar are abateri profesionale la politia comunitara,tipa la oameni face discriminari rasiale ,injura ,ameninta agentii.Daca se lasa cu reclamatii,atunci tot agentul este santionat,acesti sefi stau la racoare in birou sau vaneaza sa le ia din salariu.Acesti pensinari care nu se implica si nu avem ce sa invatam de la ei,au pensii barosane si salarii la fel.Ma iertati ca nu-mi las numele,din motive de precautie Sa stiti ca nu inventez nimic.Va doresc ca pe parcusul mandatului sa puneti lucrurile la punct.Va multumesc/
Anonymous a scris la 27/6/2008 18:41:0
Domnule Primar Chiliman
Sunt un locuitor al cartierului Pajura si in acelasi timp un admirator si votant al dvs,( pentru ceea ce ati reusit sa relizati in sectorul 1, si in deosebi,,lupta pe care o purtati impotriva rechinilor imobiliari).
Asi dori sa ma lamuriti intr-o problema dezbatuta in prezent in cartierul nostru.
Unul dintre ,,rechinii imobiliari"- pe care dvs, ii infierati ( pe numele sau Emil Boceanu )se lauda in toate partile ca v-a sprijinit ,,intens" in recenta campanie electorala si drept recompensa l-ati numit consilier al dvs.pe probleme de ordine publica, cu promisiunea ferma ca il veti pune si seful Politiei Comunitare Locale.
Oare sa fie adevarat acest lucru!!!
Daca se confirma acest lucru ( desi personal nu cred)doresc sa va informez ca acest rechin imobiliar are de 4 ani un spatiu comercial in cartierul nostru inchiriat chiar Politiei Comunitare Sector 1!
Emil Beceanu se lauda ca datorita relatiilor apropiate pe care le are cu seful politiei comunitare , Tudorica, a reusit sa inchirieze un spatiu de circa 50mp( fosta carciuma) cu incredibila suma ( pentru cartierul nostru) de peste 4000 Euro( 80 Euro pe metru patrat?).
In schimbul inchirierii Tudorica ar primii lunar partea lui de 1500 Euro.
Intre prieteni Beceanu afirma ca l-a pacalit pe Tudorica , reusind sa inchirieze spatiul pe un termen de 5 ani , in conditiile in care legea prevede ca institutiile bugetare nu pot inchiria decat pe 1an.
Oare sa fie adevarat acest lucru si acest rechin imobiliar sa conduca chiar o institutie de ordine publica din subordinea dvs?
Ca votant si simpatizant as dori sa-mi spuneti daca cele semnalate de mine sunt reale sau nu?
Oare aceasta pozitie de sef in Primarie a lui Boceanu concorda cu faptul ca vinde zarzavaturi intr-un loc neautorizat , lipit de Politia Comunitara din cartierul nostru?
P.S. Astept raspuns pe blog si in cazul in care nu imi veti raspunde, va voi pune aceiasi intrebare printr-un cotidian central.
Anonymous a scris la 24/6/2008 18:1:0
Corect! Era mai bine sub Tudorica...dar hai sa-l lasam in pace pe Dir. gen. Andrei Mihail. El a dus tot greul in Directia Generala..ca sa reorganizezi o institutie ca asta nu e un lucru usor, mai ales ca nu ai oameni de calitate. In loc sa munceasca unii, ei se tin de barfe ordinare...va dati seama cat sunt de...MICI!..de cea mai joasa speta. Dar cand sapi groapa altuia.....stim noi ce se intampla. JOS CU JANDARMII (FOSTI SECURISTI)DIN POLITIA COMUNITARA SECTOR 1!!! Daca dl. Andrei Mihail ar tine mai mult cu agentii ar fi si mai bine. DACA SE MAI ANGAJEAZA ASTFEL DE SPECIMENE O SA FACEM O MICA GREVA...DOAR AVEM SINDICAT! Chiar credeti ca astia au declarat adevarul in legatura cu activitatea lor de politie politica?...Eu nu cred...
Anonymous a scris la 20/6/2008 10:35:0
Asa este, d-le Chiliman. Era mai bine pe timpul lui Tudorica. Tinea cu agentii si ii apara. Si uitati-va pe strada.....au aparut din nou comercianti ambulanti, cersetori si aurolaci. Iar e mizerie.
Anonymous a scris la 17/6/2008 19:27:0
In primul rand tin sa va felicit pentru noul mandat de primar obtinut in urma alegerilor locale. Este laudabila initiativa dvs de a crea 11 sectii de politie comunitara pt a fi mai aproape de cetateni, ca acestia sa se simta mai in siguranta, cu toate ca, Conceptia acestei Politii de Cartier este f greu de implementat atata timp cat nu exista infrastructura necesara. Pana aici..totul o.k.!..dar ce ne facem D-le Primar cu cei care s-au angajat si cei ce se vor angaja (la militieni ma refer acum)? Ce ne facem cu aceste persoane care au mancat zeci de ani vietile oamenilor, banii statului, acum iau pensii babane si continua sa SUFOCE si sa INFECTEZE cu prezenta si conceptiile lor un alt sistem de ordine publica al statului unde castiga zeci de milione de lei pe luna, absolut degeaba? Acesti TRANTORI, PARAZITI, UZATI MORAL SI FIZIC, ce ne poate aduce bun?...ABSOLUT NIMIC!!! S-a invocat si se invoca in continuare asa-zisa lor "EXPERIENTA" pt a fi incadrati....nu mai avem nevoie de astfel de oameni in randurile noastre...cei de la Politia Comunitara Sector 1...au un comportament abuziv si nu invata nimic pe cei tineri. Era mult mai bine pe timpul lui Tudorica...tinea la oamenii lui, ii apara in orice situatie si ii invata MESERIE, d-le Primar...nu ca acum. Priviti in jurul dvs si o sa vedeti ca au aparut din nou, peste tot in sector, comercianti ambulanti, cersetori si aurolaci. Nu se mai iau masuri ca pe timpul lui Tudorica..acel Director care s-a luptat alaturi de agenti pt a face din Politia Comunitara Sector 1 o institutie de temut in sector. Aici s-a ajuns...la dezastru...la margine prapastiei. Pacat de munca si efortul depus timp de 3 ani. Si, apropo, d-le Primar...oare cat vor mai trebui sa URLE angajatii institutiei ca dvs sa ii auziti si sa luati masuri urgente si drastice impotriva infractorului GRIGORE OPREA??? Fostul comisar-sef, un GUNOI al Politiei Romane, un REBUT in Politia Comunitara Sector 1, lipsit de caracter, de etica, un MITOCAN adevarat, continua abuzul de putere...continua sa-si bata joc de subalterni...si este linistit...n-are nici o problema. De ce il protejati? Subalterni lui l-au reclamat peste tot..la Dvs...la DNA...la Politia Nationala..la ANFP...si se tot taraganeaza dosarele. Nu-i nimic...o sa se faca si o plangere la Parchet pentru TERGIVERSAREA CERCETARILOR, si o sa vedeti ce balamuc iese. Si ar mai fi multe de spus...dar acum trebuie sa plec. Cred ca o sa fac un mini-serial cu ceea ce se intampla pe la Politia Comunitara Sector 1...sau...cimitirul efefantilor MIRA...ori..adunarea dinozaurilor rezervisti..:)) Va doresc multa sanatate, putere de munca si multa inspiratie si inteligenta in luarea decizilor pt a face numai bine multimii!
Anonymous a scris la 30/5/2008 21:49:0
DITL1- STAT IN STAT
Vrei sa sti pentru ce ai platit un impozit, faci cerere scrisa si nu se da niciun raspuns.trebuie sa intre cineva in ei, sa-i verifice. Dau situatii juridice favorabile pentru terenuri aflate in litigiu luand MITA.
Ag. Valcu Bogdan a scris la 21/5/2008 23:53:0
Dl. Chiliman ne am saturat de atata chin nu se mai poate lucra sub conducerea Sefului de Sectie din Straulesti ,Oprea Grigore, ne dispera , ne ameninta, straieste cu subalterna Constantinescu Stefania, se inchide in birou si D zeu sti ce fac acolo, ca pe urma e nervos, nu mai putem, o sa renuntam la cariera de functionari pentru un Sef, ajutati-ne, ajutati-ne, va rugam face-ti un efort
Anonymous a scris la 13/5/2008 1:4:0
Privind reclama cu LEGE SI ORDINE,mai bine vedeti cati militieni sunt angajati zilnic si mai ales recent, in detrimentul multor tineri,cati sefi au aparut si multi habar nu au cu ce trebuie sa se ocupe,pe scurt sa intelegeti, ce armasari eram si in ce martoage am fost transformati de prosti,semnat ,,pittbulu''
Florin a scris la 2/5/2008 15:26:0
Da, dom' primar si eu am timp sa va cred.
Cum e turcu si pistolul. Si viceversa. Sa va dua un exemplu?
Calea Plevnei in zona Medicover-Casa Radio apartine sectorului 1, iar cei de la Politia Comunitara sector 1 ma tot paseaza la sector 6 pe problema unor reflectoare care ne lumineaza casele noapte ca ziua.
Eu nu cred ca aveti cu ce sa va laudati in ceea ce proveste Politia Comunitara. Oricum ping-pong stiti sa jucati.
Anonymous a scris la 16/4/2008 16:41:0
Domnule Primar, cu tot respectul pe care vi l port vreau sa va aduc la cunostinta, ca din pacate sefii directiilor Politiei Comunitare pe care ii aveti in subordine, printre care un Domn Grigore Oprea, este un individ care nu stie sa comunice cu subalternii, considerandu se si purtandu se ca un stapan, angajatii fiind sclavii dinsului personal. Nu cred ca faceti bine sustinand un asemena individ, care prin purtarea ce o are face ca multi angajati ai politiei comunitare sa se gindeasca sa si gasesca alt loc de munca cu toate ca au experienta si rezultate bune.Nu inteleg de ce nu luati masuri in ceea ce l priveste, preferand sa pierdeti mai multi angajati, decat unul singur. Stiu ca mandatul Dvs. se apropie de sfirsit, si ar fi de preferat sa fiti laudat asa cum se intampla intr o vreme, decit sa fiti apostrofat. Poate ar fi bine sa faceti un control neanuntat chiar la noul sediu pe care Domnul mai sus mentionat il considera propria propietate.
Cu mult respect, si sa stiti ca niciodata nu am regretat ca v am votat, ba mai mult as face acelas lucru, pentru ca eu personal va consider un om corect de caracter, dar pacat ca nu in totalitate sunteti in conjurat de persoane care ar trebui sa va onoreze.
Marian P, bucuresti sector 1
14 aprilie 2008
Anonymous a scris la 26/3/2008 18:42:0
Domnule Primar,am onoarea si tot respectul pentru dumneavoastra,dar am un nepot angajat in cadrul Directiei Politie Comunitara Sector 1 care mi-a spus ca sunt mai multi sefi decat agenti.Majoritatea dintre sefi sunt pensionari MAI,care se comporta ca la propia lor firma.Ce au invatat pe timpul comunismului,pun in practica amenitand,injurand pentru ca agentii sa-si faca datoria de frica ca sa nu-i de-a afara din serviciu.Sunt amenintati ca le ia din bani,cu toate ca nu au legatura cu abaterile disciplinare din lege.Acesti agenti lucreaza in conditii de pericol,stres dar ei sunt supusi stresului din partea acestor sefi.O ultima sesizare este ca nu exista comunicare ci doar note informatife care fiecare o interpreteaza in felul sau.Cu respect si mult succes ca viitor primar.
Anonymous a scris la 25/3/2008 17:11:0
Domnule Primar,va aduc la cunostinta ca functionarii publici din cadrul Directiei Politie Comunitara Sector 1 Bucuresti Serviciul Paza- Obiective,sunt amenintati de catre unul dintre sefii de birou ca ne da afara din serviciu,vorbeste urat si pe desupra m-ai este si pensionar.Va multumesc!
mihnea a scris la 24/3/2008 14:3:0
va multumesc. consider 'leapsa' indeplinita si va urez spor in continuare. am sa scriu si eu ceva pe tema articolelor acestea cat de curand. toate cele bune :)
Ionescu M a scris la 24/3/2008 14:2:0
Donnule CHILIMAN va aducem la cunostinta un fapt fara precedent intamplat la Directia de taxe si impozite sector1 , condusa in mod DEZASTRUOS de VADUVA IULIANA , in ziua de 21 martie 2008 in cadrul DITL1 un sef de serviciu PUS de directoare a injurat un angajat al sau si a vrut sa-l bata , injuraturi cu care se pare ca vine din armata Domnul CALUGAREANU, adus de Doamna Vaduva si pus Sef relatii cu cetatenii, asa cum a mai adus altii sefi inlocuindu-i pe altii .Inainte ca sa apara in mass media aceasta situatie va rugam in numele multor angajati sa verificatii starea de fapt din DITL1 si sa vedeti cum au fost adusi acesti oameni si numiti pe posturi si mai ales de ca Vaduva Iuliana a distrus psihic oameni si admosfera incendiara care sta sa explodeze in DITL.
Pacat ca o directoare de 35 de ani distruge ce alti directori au cladit si au creeat o admosfera de calm si de placerea dee a veni la serviciu.
Vom reveni daca nu se iau masurile ce se impun cu alte date privind pe Vaduva Iuliana si cum aceasta a adus oameni noi.

Primarul va intreaba

Care este cea mai bună soluție pentru rezolvarea problemei câinilor fără stăpân?

Voteaza arhiva sondaje
rss

Sarbatori cu bine!

scris la data de 22/12/2011
Sfânta Sărbătoare a Crăciunului să vă găsească sănătoşi şi bucuroşi alături de cei dragi! Vă doresc un An Nou...
continuare6 comentarii

Restul e tacere

scris la data de 25/10/2011
Văzând momentul de astăzi, din Parlament, am convingerea că tatăl meu nu a suferit degeaba în pușcăriile com...
continuare1 comentarii

Intalnire cu prietenii care reprezinta liberalismul in online

scris la data de 23/9/2011
Am avut ieri seară, la Cafeneaua Liberală Brătianu, o nouă întâlnire cu membrii de vază ai Clubului Bloggeri...
continuare14 comentarii

PNL Bucuresti sustine candidatura lui Sorin Oprescu la Primaria Capitalei

scris la data de 19/9/2011
Filiala Bucureşti a Partidului Naţional Liberal salută desemnarea lui Sorin Oprescu drept candidat al Uniunii Social-Lib...
continuare1 comentarii

Cainele, cel mai bun agent electoral al omului (politic)?!

scris la data de 14/6/2011
M-a surprins numărul mare de comentarii de la postarea „Câinele, cel mai bun duşman al omului". Scriam ...
continuare59 comentarii

Categorii

arata

Arhiva

arata

Despre mine

Andrei Chiliman
Bucuresti, Romania M-am nascut si am crescut in Bucuresti. Din 29 decembrie 1989 am devenit liberal. Si am ramas. Am o sotie. Plus o fata si un baiat. Si toti iubim Bucurestiul.
mai mult
ps1

Blogroll

Chiliman '08'

Cautare