Blog de primar bucurestean

PNL, cu bune si cu rele scris la data de 11 Iunie 2009

La capitolul "bune" remarc scorul bun obtinut de noi pe Bucuresti la alegerile europarlamentare de duminica - 17,2%, dupa 15,2% la parlamentare si mult mai putin la alegerile locale din 2008. Imi felicit colegii pentru acest rezultat (in premiera, peste media nationala a PNL!) obtinut fara autocarele si mita electorala utilizate de cele doua partide-progenituri ale Frontului Salvarii Nationale. Ca de obicei, alegatorii din nostri, din Sectorul 1, au fost "mai liberali decat ai lor", Partidul National Liberal fiind votat de 24% dintre cetatenii care si-au exercitat dreptul constituional.

La capitolul "rele" remarc o mica pata neagra aruncata ieri in blogosfera de o veche cunostinta - dl. Bogdan Olteanu. Cu lipsa-i caracteristica de respect pentru adevar, purtatorul de carnet PNL se umfla in pene pentru rezultatul excelent (aproximativ 30%din voturi), obtinut de colegii nostri in Colegiul nr. 1 Camera Deputatilor, in care domnia sa a ajuns deputat prin vointa politica a nasului sau de casatorie si a cetatenilor din zona pe care i-am convins noi, in ani de zile, sa adere la valorile liberale. Ceea ce omite dl. Olteanu sa precizeze este tocmai faptul ca scorul bun de la "europarlamentare" l-a reusit organizatia in pofida existentei si a activitatii domniei sale. In campania electorala, colegii imi relatau cum in Pajura sau in Bucurestii Noi, oamenii le intorceau spatele pentru ca sunt "aia ai lui Olteanu". Care Olteanu, dupa ce i-a ingropat in promisiuni electorale, a disparut, brusc, din peisaj, fiind de gasit doar pe ecran, la Realitatea TV. Astfel, echipa noastra din cartierele Colegiului 1, s-a vazut nevoita sa munceasca dublu pentru fiecare vot. Din respect pentru acesti oameni m-am simtit nevoit sa fac aceasta precizare.

PS: Nu vreau sa deschid o polemica online cu un om care m-a dezamagit profund. Am preferat sa iau cu copy-paste titlul pe care domnia sa l-a ales pentru postarea-lauda-de-sine, ca sa-i arat ca nu-l invinuiesc de lipsa de inteligenta, ci de lipsa de bun simt.
comenteaza

Comentarii

Anonymous a scris la 12/8/2009 12:19:27
Domnule Primar, Va rog sa treceti si pe la Gara de Nord. E plina de aurolaci, murdari si destul de violenti. Trotuarele, parculetele pline de culcusurile lor. Ti-e frica noaptea sa te misti pe strazile din jur.Trotuarele de pe bd. Duca si strazi laterale - pline de mirosuri de urina, de pete de aurolac. Unii spun ca politia se serveste de ei pentru informatii,Eu nu cred, ca la asa infomatori - asa succese. Magazinul Sora si alte locatii intrate in faliment - arata jalnic.Pare un loc , care e "spoit" sa arate bine.
Cu riscul de va retine va propun sa impartiti sectorul pe strazi si sa le atribuiti unor inspectori ai primariei, care sa observe sa remedieze ei situatiile sau sa sa dea amenzi pentru abateri de la curatenie si norme de igiena. Multumesc pentru atentie.
Anonymous a scris la 29/6/2009 14:1:0
Domnule Primar,

subscriu comentariilor de aici...Va felicit pentru initiativa cu blog-ul, dar ii dau dreptate colegului care va spune despre ura pe care o acumuleaza datorita modului in care este tratat de angajatii primariei.
Mai mult , as vrea sa va spun ca pe strada triumfului..s-a facut reparatie si asfaltare anul trecut ..acum s-a reluat ...Iar lucrul cel mai grav este ca tot mai multi RRomi primesc autorizatii de construire miniblocuri - 3-4 etaje...nu am vazut niciun inspector sa verifice modul de executare al lucrarilor...in placile de beton nu se pune fier nici cat plasa de buzau de gros...sunt ca niste "fire de ata.."..si le vand cu sume fabuloase...de ce ii lasati sa "va cumpere angajatii"..de ce inchideti ochii la toate aceste marsavii...Va dati seama ca pentru orice accident se va intampla veti avea o parte de vina ?!
Vlad a scris la 24/6/2009 12:50:35
In schimb vad ca au inceput sa fie inlocuite garduletele montate acum 1 sau 2 ani. Sa inteleg ca inlocuit borduriada lui Videanu cu garduriada proprie?
Vlad a scris la 23/6/2009 16:13:45
Domnule primar,
Vad ca evitati sa-mi dati un raspuns privind amenajarea unor parcari de resedinta pe str. Av. St. Protopopescu.
Andrei Chiliman a scris la 23/6/2009 15:31:16
@D-nei Beatris Stancoi,
Trasarea trecerilor de pietoni din Capitala nu intră în competenţa primăriilor de sector ci a Primăriei Municipiului Bucureşti, care realizează această activitate în colaborare cu Brigada de Poliţie Rutieră.
Andrei Chiliman a scris la 23/6/2009 15:27:38
@Av Iancu,
cei doi câini au fost preluaţi de Poliţia Animalelor şi duşi la adăpostul pentru animalele fără stăpân deschis în Sectorul 1.
marius a scris la 23/6/2009 7:28:13
Absolut de acord cu cele scrise de beatris!!!!!!!!!!!!!
Cred ca ar trebui sa mai iesiti si in strada dle primar sa vedeti cu ochii Dvs. ceea ce vi se sesizeaza! Nu e nevoie de baie de multime, lasati pe altii "mai vanosi" sa faca asta! Daca doriti ma ofer ca sofer pe cheltuiala mea sa va dau un tur ( din pacate doar intr-o dimineata de week-end pot sa fac asta deoarece muncesc si eu! ) si sa va arat diverse "aiureli" din sectorul 1
Anonymous a scris la 22/6/2009 22:21:6
Domnule primar,
Nu-mi pasa nici de PNL, nici de PSD, de nimeni. Imi pasa DOAR de mine, cum traiesc si cum sunt tratat.
Stiu doar ca am depus o cerere pt un certif de urbanism pe 02 Aprilie2009 , cu nr de inregistrari 11357 ( pt demolare) si 11358 ( pt constructie) si nici pana astazi 22 Iunie nu a iesit, D-ra Florentina Radu - responsabila de lucrare, spunandu-mi ca mai sunt de luat 2 semnaturi.
Nu-mi pasa de PNL, de PSD sau de PDL, imi pasa doar ce acei doi indivizi care trebuie sa semneze certificatul meu de urbanism ( o hartie mizera dar absolut necesara pt a-mi scoate autoriz de constructie ), nu isi fac datoria desi sunt platiti si din banii mei.
Nu-mi pasa de culoarea lor politica, imi pasa doar de faptul ca sunt indolenti, nesimtiti, iresponsabili si nu acolo le este locul. NU ESTE POSIBIL sa astept atata timp pt un certif de urbanism, in conditiile in care termenul LEGAL este de 30 de zile.Cel ILEGAL de cat este ??? Si ce masuri se vor lua impotriva celor 2 indivizi?? As vrea sa-i dau in judecata pt faptul ca nu-si fac meseria pt care sunt platiti, pt incompetenta si nerusinare. Le doresc numai bine: sa fie tratati de medici, sa zboare cu piloti, sa-si repare masina la mecanici, sa-si duca copii la profesori, toti, la fel de indolenti si incompetenti ca ei.
Va dau un sfat: Lumea nu va judeca dupa culoarea politica, ci dupa ceea ce faceti pt cetateni si dupa cum ii tratati.
Astfel de persoane va fac de ras domnule primar. Luati masuri.
Va dati seama ca daca in 3 luni, nu a iesit un certif de urbanism, cam cand o sa iasa autorizatia de constructie ??? Si ce voi gandi eu in acest timp despre primaria sectorului 1, despre primar, despre angajatii din primarie??? Va dati seama cata ura acumulez ???
Ura aceasta se va revarsa la vot, voi vota altii, poate chiar mai ipocriti, dar voi vota de nervi, doar ca sa schimb ceva.
Deci nu va faceti grija de culoarea politica.
Lumea va judeca dupa ceea ce faceti!!
Cu stima,
Dan Stefanescu
Cetatean al sectorului 1.
dan@gsm.ro
tel: 0724.999.999.
beatris a scris la 22/6/2009 16:39:36
Domnule Primar,la rugamintea sotului meu, cu respect doresc sa va aducem la cunostinta urmatorul aspect: cred ca suntem unici in lume cu TRECERI DE PIETONI pe deasupra PASAJELOR SUBTERANE de la podul GRANT de pe CALEA GRIVITEI si de pe GIULESTI iar acest fapt noi il consideram din pozitia de contribuabili si conducatori auto o bataie de joc la adresa noastra a participantilor la trafic din partea celor care au fost alesi de noi cetateni sect 1 si care culmea sunt platiti si din banii nostri !!!
sandman a scris la 17/6/2009 0:34:36
Singura problema e ca PNL n-a fost vizibil in campanie.
Si nici acum nu e prea incisiv, de parca alegerile astea l-au demobilizat total.
Anonymous a scris la 16/6/2009 22:38:29
Vine inspectia in constructii si la periferie?Aplica legea si in cazul minoritatilor?
str Pietei nr 10 (colt cu Maicanesti la 5 minute de Politia Comunitara)
Cum o fi semnat cel care a semnat procesul verbal de conformitate cu autorizatia de constructie?
Politia Comunitara nu vede toate masinile parcate pe trotuar?Dar de ce sunt parcate si blocheaza total trotuarul?Care este cauza?Garajele subterane din autorizatie au fost transformate in apartamente ptr vanzare.Nu mai intreb de ce s-a construit un bloc intre case ca sa nu spuneti ca ma opun dezvoltarii pe verticala a orasului.Nu mai intreb nici de ce 300 m2 de teren au fost ocupati in intregime cand POT e 40% ptr ca nu ma pricep la urbanism. Nu intreb nici de ce nu exista nimic verde pe intreaga suprafata a terenului si nici in fata cladirii pentru ca nu ma pricep la ecologie.
Stiu ca sunteti extrem de ocupat insa pe aceeasi strada daca ati vizita-o Pietei nr 9(poate la campania ptr prezidentiale)vezi vedea diferenta dintre administratia dvs si inaintasii dvs.Ati vedea 2 modele diferite de urbanism in care doar unul e in echibru cu mediul inconjurator. Ce se va intampla cu cei 4-5 molizi de pe Pietei nr 9 daca businesmanul de succes de pe Pietei nr 10 (un model al primariei verzi nu-i asa)va cumpara respectiva casa si va face un alt bloc?
Daniel Mălăelea a scris la 16/6/2009 20:3:59
Citind versurile postate de Marius Mina mi-am reamintit cantecele cantate in studentie, mi-am reamintit ca in '90 si '92 am votat cu Radu Campeanu, ca din '95 pana in 2000 am fost membru al PL'93 si apoi al PNL. Pastrez in suflet nostalgia acelor vremuri. Viata politica din Romania m-a deceptionat in ultimii 10 ani. Acum sper ca va reinvia speranta pentru multi dintre noi.
Av.Iancu a scris la 16/6/2009 19:48:16
Dle Primar,
v-am mai relatat...de cateva ori, exista la Directia Protectie a Copilului Sect 1, din Averescu, unde aveti si STAREA CIVILA a sectorului 1, aveti o HOARDA DE CAINI FOARTE VIOLENTI, care ataca cetatenii si copii care vin acolo...!!!!!!!!!

E foarte urat din partea celor de acolo, directorul Toma de la Starea Civila, unde am facut in repetate randuri sesizari, ca si la Primaria dvs de cateva ori, CA NU S-A LUAT NICIO MASURA!!!!!!!!!

V-am relatat personal dvs pe blog si v-am spus ca am fost muscat odata, mi s-au rupt pantalonii alta data mergand la Starea Civila, o fetita a fost muscata si abia am putut sa o luam de acolo..., cu mama ei, CHIAR NU INTERESEAZA PE NIMENI??????

Va rog frumos, faceti ceva acolo, pentru ca e foarte periculos pentru cei care intra sau ies la Starea Civila.

Ce se asteapta, sa fie linsat cinveva acolo, ca sa luati masuri? Sau sa aparem la TV cu asa ceva sau in presa? Sunt si eu avocat, am avut drumuri acolo, merg iar sapatamana viitoare, ce sa fac, sa merg in instanta pentru asta??

Va multumesc pentru atentie si succes in activitatea dvs.
Av.Iancu
Andrei Chiliman a scris la 16/6/2009 15:53:32
@Vlad
În primul rând vă mulţumesc pentru sesizare, pentru că în urma celor semnalate de dumneavoastră, Serviciul Disciplina in Constructii din cadrul Directiei Inspectie Sector 1 a sesizat Politia pentru ca beneficiarul lucrarilor de la Patinoarul Floreasca nu a respectat dispozitia Primarului Sectorului 1 de a opri lucrarile neautorizate si de a aduce terenul la starea initiala. Organele abilitate- in speta Politia si Parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 1- urmeaza sa le intocmeasca reprezentantilor legali ai acestei societati dosar penal pentru nerespectarea dispozitiei administratiei locale.
- La sfarsitul lunii mai 2009 societatea comerciala care a demarat lucrari neatorizate de reparatii capitale si reamenajare a complexului Floreasca, constand in construirea unei piscine ingropate, a unui bar acoperit si reconfigurarea compartimentelor, a fost sanctionata cu amenda contraventionala de 30.000 lei de angajati ai Directiei Inspectie Sector 1, in conformitate cu art. 26 lit. A din Legea 50/1991 republicata. Deasemenea, in baza aceluiasi act normativ, s-a dispus sistarea lucrarilor si aducerea terenului la starea initiala.
Anonymous a scris la 16/6/2009 10:1:57
@Marius Mina

Ce vremuri nu-i asa? Cand a vota cu Radu Campeanu era un risc asumat?Cand a purta barba atragea intrebarea (cel putin in provincie):Ce te-ai luat dupa Marian Munteanu?

Am uitat izolarea internationala si pretul platit de Romania si de romani ptr mineriade. Am uitat blocarea tuturor programele internationale de asistenta si mai ales miile de burse pierdute ptr studentii acelor vremuri.Acum lacomia si coruptia transpartinica dau o "unitate in cuget si simtiri".
D-zeu sa-l odihneasca in pace pe Vali Sterian:
Vino Doamne,
Sa vezi ce-a mai ramas din oameni

http://www.youtube.com/watch?v=iB7DnJtrncg
Marius Mina a scris la 14/6/2009 18:15:46
Golanilor care au fost si cei care sunt, singuri impotriva tuturor .....


Ar trebui să vină înapoi
Măcar să stăm cu ei un pic la sfat
Dar sunt doar sfinţi în calendare noi
Eroii noştri ce-au murit curat

O mână dacă simţi pe fruntea ta
Sub pleoapă lacrimile ţi se strâng
El e iubitul ce te mângâia
Lovit mortal sub umărul său stâng

Mi-e greu titlul de erou
Căci fraţi noi suntem
Aş vrea să-mi daţi un nume nou
Golan post-mortem

Pe străzi vom merge printre ei
Iar ei ne vor vorbi de libertate
Ne vom iubi mai mult decât oricând
Şi vom lupta mai mult pentru dreptate

Dacă nu ştii, învaţă să dansezi
Să râzi şi, simplu, să îţi fie bine
Chiar dacă astăzi nu mai poţi să-l vezi
Copilul tău se joacă lângă tine

Mi-e greu titlul de erou
Căci fraţi noi suntem
Aş vrea să-mi daţi un nume nou
Golan post-mortem

Ar trebui să vină-n fruntea ţării
Cei ce-au murit în 45 de ani
Sfârşiţi de terorismul mutilării
Acestei naţii blânde de golani

Şi poate vor veni-napoi
Măcar să stăm cu ei un pic la sfat
Aceeaşi sfinţi în calendare noi
Copii noştri ce-au murit curat

Mi-e greu titlul de erou
Căci fraţi noi suntem
Aş vrea să-mi daţi un nume nou
Golan post-mortem

Mi-e greu titlul de erou
Căci fraţi noi suntem
Aş vrea să-mi daţi un nume nou
Golan post-mortem
Roxana Iordache a scris la 14/6/2009 2:17:49
Domnule Primar,
Multă vreme am crezut că relaţia dv. tensionată cu Bogdan Olteanu este în exclusivitate sau în cea mai mare parte din cauza lui. Atitudinea dv. din această postare îmi demonstrează contrariul.

Aş vrea să vă semnalez ceva: după puciul contra lui Tăriceanu, câteva săptămâni bune nu s-ar mai fi ştiut că există PNL, fără intervenţiile câtorva liberali - coincidenţă! - care l-au susţinut pe cel înlăturat: Bogdan Olteanu, Alina Ghorghiu, Diana Tuşa, Mihai Voicu. Ei au avut atitudini publice ferme, intervenţii şi iniţiative parlamentare - inclusiv moţiunile, simple şi de cenzură.

În rest, până la campania electorală, o apatie şi o tăcere cvasigenerală din zona liberală, poate din jenă faţă de poalele pe care şi le ridicaseră în cap vreo doi noi lideri care, după congres, nu făcuseră decât să-şi exhibe umorile la adresa lui Călin Tăriceanu.

În altă ordine de idei, dv. credeţi că lista europarlamentarilor PNL a fost inspirată? Eu am votat UDMR.

Mă cunoaşteţi suficient de bine din aceşti aproape 20 de ani ca să vă gândiţi dacă merită sau nu să acordaţi atenţie observaţiilor mele.

Cu tristeţe.
Anonymous a scris la 12/6/2009 20:56:35
O meteahna a romanilor este de a fi negativist. Stii cum e si la munca unora le pute totul. Raul e mai pregnant decat binele si de aceea oamenii il retin mai usor si il reclama mai repede. Eu nu sunt din cei care sa va ovationeze, desi la Ministerul sportului am fost in grupul acela mic care cerea mila pentru strandul si spatiul verde de la Tineretului. Dimpotriva ca votant al dvs sunt suparat ca distrugeti Damaroaia si Bucurestii Noi. Daca va uitati cu Google Maps (pe hartile neaduse la zi) si va uitati pe o adresa de casa inevitabil vedeti ceva verde pe langa. Pe o harta adusa la zi nu mai vedeti nimic verde pentru ca e un bloc. Astazi am trecut pe strada Trimfului care se repara. Felicitari am vazut, pe o parte a drumului ca sunt copaci nou plantati. Dzeu sa va tina naravul ca asta e bun. Si o sugestie:ptr a supravietui un numar cat mai mare trebuie ca firma care ii planteaza sa le faca o rama de lemn si foarte important:trebuie udati in fiecare zi. Eu daca as fi angajat al primariei as suna la poarta omului si i-as spune proprietarului:ai grija de ei.
Vlad a scris la 12/6/2009 9:0:18
Domnule primar,
In primul rand la articolul "Pe santier" ati ramas dator cu un raspuns la al 2-lea comentariu, cel legat de parcari.
In al 2-lea rand in legatura cu sesizarea 31209 de pe www.domnuleprimar.ro am citit raspunsul dvs. Dar din pacate lucrarile continua. Puteti vedea asta si in pozele postate de mine aici: Elucubratii
Daniel Mălăelea a scris la 11/6/2009 17:43:36
In PNL sunt multi politicieni valorosi. E foarte bine ca multi dintre acestia sunt tineri. Pana acum pareati a fi o echipa. Nu e bine ca va spalati rufele in public. Citesc blogurile multor prieteni liberali si pareau ca fac front comun impotriva celor de la guvernare. Acum este un moment destul de delicat, dar trebuie sa strangeti randurile repede pentru ca nu mai este mult pana la marele examen din toamna. Noi ne bucuram ca avem PNL la putere la nivelul sectorului 1, dar sigur ca ne dorim mai mult.
beatris a scris la 11/6/2009 16:54:40
Daca NU curatati PNL de "uscaturi"(si aveti de lucru) o sa urmati PNTCD-ul si cu siguranta la urmatoarele alegeri nu ve-ti mai intra in parlament....
Anonymous a scris la 11/6/2009 15:53:15
Despre psihologia votantului

Fieare lider incearca sa dreaga busuiocul si sa vada chiar si in esec partile pozitive.Exemplu: la PDL si-au canibalizat voturile
La dvs la PNL nu trebuie sa va infumurati cu rezultatele astea intrucat trebuie sa recunasteti ca sunt proaste. Uitati-va la numarul de voturi comparativ cu PRM, PNG etc etc.
Multe dintre voturi le-ati primit din lipsa de altceva. La o analiza serioasa o sa vedeti ca nu exista un partid de incredere. Ce inseamna partid de incredere: sa aiba lideri cinstiti si corecti, promovarea in partid sa se faca dupa criterii de merit si nu dupa nepotism, sa nu fie scandaluri gen cine i-a dat aproape pe gratis terenul ptr firma lui dupa ce el i-a dat canalizare pe gratis, contracte ptr firmele clientelare, angajarea in functii publice a copiiilor, nepotilor si la tot neamul iar cand se termina neamul adaugi amantele etc etc, promisiuni decente in companie si apoi indeplinirea lor. Ca veni vorba de promisiuni? Ati finalizat bazinele de inot de la Liceul Media si de la Nicolae Iorga asa cum ati promis?
Referitor la colegul dvs de partid dl Olteanu imi exprim si eu dezamagirea ca nu isi cunoaste nici macar cartierul. In campania ptr uninominal la capitolul ecologie venise cu ideea nastrusnica ca ptr reducerea prafulului in Bucuresti sa plantam in Baragan o padure de protectie. Stimate domn, in cartierul/zona in care locuiesti, in fiecare saptamana dispare cate o casa si in medie 6-8 copaci care e inlocuita de blocurile tiganesti. E imposibil sa nu le vezi chiar si din masina daca nu mergi cu mai mult de 40 kmh.Daca iti pasa de mediu de ce, cat ai fost la putere, nu ai dat o OUG sa interzici prin lege construirea de blocuri intre case si prezervarea cartierelor de case si a spatiilor verzi de langa ele?In anii 90 ma calca pe nervi expresia dlui Vacaroiu: "sa atingem cresterea economica 0" pe care nu o intelegeam. Ori e crestere ori e zero. Asa va cer si eu dle Primar referitor la spatiile verzi din Sectorul dvs macar sa ramaneti la "cresterea verde 0" adica sa nu reduceti si putinul spatiu verde care a mai ramas. Din nefericire veti rata si obiectivul asta. Ca si la o casa de pariuri v-as ruga sa pariati asupra urmatorului aspect: din Bdul Jiului la semafor faceti dreapta pe Natatiei si la prima intersectie cu Izbiceni , atat in partea stanga stanga cat si in partea dreapta sunt 2 blocuri. Cati copaci vor fi pe terenurile respective la finalizarea proiectului? 2, 4 sau 6 copaci. Ca la orice pariu cineva pierde. Daca eu pierd donez Primariei 2 artari din banii mei personali si o cutie de ceai Earl Grey pentru protocolul primariei (poate mai vine in vizita ambasadorul Marii Britanii la dvs). Sa nu imi spuneti ca nu pariati din principiu (intrucat ati fi ca mine cel de toata ziua) ori dvs nu sunteti un om de nimic ca mine ci sunteti un politician. Iar politicienii fac tot timpul pariuri:cu agricultura, cu turismul, cu educatia, cu o Primarie verde etc etc.
marius a scris la 11/6/2009 15:4:7
M-ati dezamagit, sincer, pentru ca:
1.Ati declarat ca e blogul dvs. de primar si nu cel de lider PNL
2.Ati intrat, chiar daca spuneti ca nu vreti asta, intr-o disputa cu un coleg de partid adica va spalati rufele ( mai curate, e drept, adica procentaj superior celui general de partid! ) in public!
3.Daca tot vorbiti de PNL si de esecul sau in aceste alegeri de ce nu ne spuneti si cauzele acestui esec pe care noi cei ce v-am votat am vrea sa le stim!
4.In continuare patronati, in calitate de primar, unele nereguli semnalate chiar aici pe blog ( ma refer la sesizarea mea relativa la modul de inregistrare online a reclamatiilor la PS1 si la folosirea in scopuri personale si pe banii contribuabililor a autoturismelor PS1 ! )

Primarul va intreaba

Care este cea mai bună soluție pentru rezolvarea problemei câinilor fără stăpân?

Voteaza arhiva sondaje
rss

Sarbatori cu bine!

scris la data de 22/12/2011
Sfânta Sărbătoare a Crăciunului să vă găsească sănătoşi şi bucuroşi alături de cei dragi! Vă doresc un An Nou...
continuare6 comentarii

Restul e tacere

scris la data de 25/10/2011
Văzând momentul de astăzi, din Parlament, am convingerea că tatăl meu nu a suferit degeaba în pușcăriile com...
continuare1 comentarii

Intalnire cu prietenii care reprezinta liberalismul in online

scris la data de 23/9/2011
Am avut ieri seară, la Cafeneaua Liberală Brătianu, o nouă întâlnire cu membrii de vază ai Clubului Bloggeri...
continuare14 comentarii

PNL Bucuresti sustine candidatura lui Sorin Oprescu la Primaria Capitalei

scris la data de 19/9/2011
Filiala Bucureşti a Partidului Naţional Liberal salută desemnarea lui Sorin Oprescu drept candidat al Uniunii Social-Lib...
continuare1 comentarii

Cainele, cel mai bun agent electoral al omului (politic)?!

scris la data de 14/6/2011
M-a surprins numărul mare de comentarii de la postarea „Câinele, cel mai bun duşman al omului". Scriam ...
continuare59 comentarii

Categorii

arata

Arhiva

arata

Despre mine

Andrei Chiliman
Bucuresti, Romania M-am nascut si am crescut in Bucuresti. Din 29 decembrie 1989 am devenit liberal. Si am ramas. Am o sotie. Plus o fata si un baiat. Si toti iubim Bucurestiul.
mai mult
ps1

Blogroll

Chiliman '08'

Cautare